20-07-2012, 02:44 AM
Kere kipub roostetama. Kui välisel vaatlusel midagi ei leia, siis kontrolli üle pagassipõhi, uksealused, uksenurgad ning põhi.
Kerel ei tohiks olla suuremaid toonierinevusi. Lakimustritest jne siin vist rääkida pole mõtet.
Pihustite juurest tasuks kontrollida, et lekkeid ei esineks.
Käigukast peaks ilusti vahetama, st nõksudeta. Ka kohapeal võiks kast D-le või R-le lülitades ilusti töötada, st liigsete müksudeta.
Kliima peaks külma puhuma, sealhulgas kõik lisad, mis autol peal.
Tahmata ei tohiks ülemäära, st musta ning veelvähem sinist ajada.
2 võtit peaks olema kaasas.
Soovitan eelnevalt auto kontrolli viia, kus mõõdetakse ning testitakse mootori- ning käigukastitöö üle. Hiljem võib remont päris kalliks kujuneda.
Üldiselt, minu kogemus ütleb, et sellise raha eest midagi väga head ei saa, kuid võibolla ma eksin ning olen üle maksnud.
Kerel ei tohiks olla suuremaid toonierinevusi. Lakimustritest jne siin vist rääkida pole mõtet.
Pihustite juurest tasuks kontrollida, et lekkeid ei esineks.
Käigukast peaks ilusti vahetama, st nõksudeta. Ka kohapeal võiks kast D-le või R-le lülitades ilusti töötada, st liigsete müksudeta.
Kliima peaks külma puhuma, sealhulgas kõik lisad, mis autol peal.
Tahmata ei tohiks ülemäära, st musta ning veelvähem sinist ajada.
2 võtit peaks olema kaasas.
Soovitan eelnevalt auto kontrolli viia, kus mõõdetakse ning testitakse mootori- ning käigukastitöö üle. Hiljem võib remont päris kalliks kujuneda.
Üldiselt, minu kogemus ütleb, et sellise raha eest midagi väga head ei saa, kuid võibolla ma eksin ning olen üle maksnud.