17-07-2012, 07:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2020, 01:06 PM ja muutjaks oli Sqad.)
Ja sai minust taas Mercedese omanik.Teema teen autos,kuna on plaan hoida seda autot kauem kui eelmisi Mb-sid.
Olen kiibitsenud ammu juba kabrioleti (uuemaid ja vanemaid) ja jäi pilk aegajaltka pidama SL-ide peal.Kuigi kartsin,et jääb auto mulle väikseks + vana ka juba... ja jätsin esialgu SL-i tahaplaanile.
Mingihetk pakuti autot,suhteliselt mõistliku hinnaga ja otsustasin ikkagi ära osta,saab mis saab,kui ei meeldi,müün maha...
Aga mida päev edasi,seda rohkem mulle selle autoga sõita meeldib.Kahju ainult,et ei ole ilma
Autost endast:
1996a MB SL320 170kw
LS: 121000km
Varustus: Nahksisu,automat kast(5k),el istmed(mäludega x2),valuveljed,kõvakatus olemas,Bose sound,xenon,vihmasensor,kliimaautomaatika jne jne jne...ehk siis tavaline sl .
Toodud meiemaalne Jaapanist. Arvele sai ilusti,missiis,et lühike vin.
Sai auto ükspäev angaaris ettenäidatud ja teinepäev kohe arvele.
Esimese asjana kiiresti töökotta ja õlivahetus.Auto uksel olnud silt näitas,et õlivahetus oli tehtud 116,500 ja uus vaja teha 121500 (iga 5000km tagant? ) . Igaljuhul oli õli ilus ja puhas.
Arvestades,et auto oli seisnud ca 1a ,siis lasin teha ka kiire kontrolli altpoolt.
Vigadest leidsime parempoolse rooliotsa,millel kumm oli katki,immitseva karteritihendi ja immitseva tiffri tihendi.
Lisaks avastasin ,et amordipadjad ka pragulised.Muidu kõik timm.
Antud jupid on tellitud(va tiffri tihend,kuna vaja koodi tiffrilt) ja ootan aega,kui saaks need vahetatud.Aga pigem kogun kokku kõik jupid ja teen korraga.
Kuna esialgu oli autol lilla toonklaas,kogu ring,siis saigi järgmine sõit ettevõetud klaaside toonimisse,kus eemaldasin vana kile ja panin uue+lasin uuesti kiletada kõvakatuse klaasid.
Teiseks asi mis häiris: sisse oli pandud ulme hait-tehh soundsysten firmalt pioneer.Aga oli pandud niimoodi,et ekraan üleval,kõvaketas all,kõik klaasid antenne täis,lisaks kõikvõimalikud ja võimatud kaardipesad,kõlarid,mikrofonid jpm...Seega kõik välja,mille tulemusena on mul nüüd vaja kindalaegast.
Aga kuna see bose on juba ajast ja arust,vähemalt bassi tegemise näol,siis lasin sisse ehitada subwoofri,kuna tagaistmeid pole,siis polnud see töö kuigi keerukas.Plaanis tulevikus teistsugune kast teha+2elementi.
Tagarehvid olid ka otsas,need ostsin uued .
Lisaks korralik pesu teostatud ja naha puhastus/hooldus.Läks kõvasti paremaks
Nüüd teeks listi,mis vaja teha ja hakkan täitma vaikselt
*kindalaegas sebida -tehtud
*tulede tagumised katted osta-paigaldada - tehtud
*küljelaiendid
*veljed ilusaks/või suuremad -tehtud ilusaks
*tuulevõrk -tehtud
*kõik õlid vahetada+tihendid ja muud vidinad - tehtud
*roolile uus nahk - tehtud
*ülevärv - tehtud
Pilte eriti pole..aga mingi näide autost
Olen kiibitsenud ammu juba kabrioleti (uuemaid ja vanemaid) ja jäi pilk aegajaltka pidama SL-ide peal.Kuigi kartsin,et jääb auto mulle väikseks + vana ka juba... ja jätsin esialgu SL-i tahaplaanile.
Mingihetk pakuti autot,suhteliselt mõistliku hinnaga ja otsustasin ikkagi ära osta,saab mis saab,kui ei meeldi,müün maha...
Aga mida päev edasi,seda rohkem mulle selle autoga sõita meeldib.Kahju ainult,et ei ole ilma
Autost endast:
1996a MB SL320 170kw
LS: 121000km
Varustus: Nahksisu,automat kast(5k),el istmed(mäludega x2),valuveljed,kõvakatus olemas,Bose sound,xenon,vihmasensor,kliimaautomaatika jne jne jne...ehk siis tavaline sl .
Toodud meiemaalne Jaapanist. Arvele sai ilusti,missiis,et lühike vin.
Sai auto ükspäev angaaris ettenäidatud ja teinepäev kohe arvele.
Esimese asjana kiiresti töökotta ja õlivahetus.Auto uksel olnud silt näitas,et õlivahetus oli tehtud 116,500 ja uus vaja teha 121500 (iga 5000km tagant? ) . Igaljuhul oli õli ilus ja puhas.
Arvestades,et auto oli seisnud ca 1a ,siis lasin teha ka kiire kontrolli altpoolt.
Vigadest leidsime parempoolse rooliotsa,millel kumm oli katki,immitseva karteritihendi ja immitseva tiffri tihendi.
Lisaks avastasin ,et amordipadjad ka pragulised.Muidu kõik timm.
Antud jupid on tellitud(va tiffri tihend,kuna vaja koodi tiffrilt) ja ootan aega,kui saaks need vahetatud.Aga pigem kogun kokku kõik jupid ja teen korraga.
Kuna esialgu oli autol lilla toonklaas,kogu ring,siis saigi järgmine sõit ettevõetud klaaside toonimisse,kus eemaldasin vana kile ja panin uue+lasin uuesti kiletada kõvakatuse klaasid.
Teiseks asi mis häiris: sisse oli pandud ulme hait-tehh soundsysten firmalt pioneer.Aga oli pandud niimoodi,et ekraan üleval,kõvaketas all,kõik klaasid antenne täis,lisaks kõikvõimalikud ja võimatud kaardipesad,kõlarid,mikrofonid jpm...Seega kõik välja,mille tulemusena on mul nüüd vaja kindalaegast.
Aga kuna see bose on juba ajast ja arust,vähemalt bassi tegemise näol,siis lasin sisse ehitada subwoofri,kuna tagaistmeid pole,siis polnud see töö kuigi keerukas.Plaanis tulevikus teistsugune kast teha+2elementi.
Tagarehvid olid ka otsas,need ostsin uued .
Lisaks korralik pesu teostatud ja naha puhastus/hooldus.Läks kõvasti paremaks
Nüüd teeks listi,mis vaja teha ja hakkan täitma vaikselt
*kindalaegas sebida -tehtud
*tulede tagumised katted osta-paigaldada - tehtud
*küljelaiendid
*veljed ilusaks/või suuremad -tehtud ilusaks
*tuulevõrk -tehtud
*kõik õlid vahetada+tihendid ja muud vidinad - tehtud
*roolile uus nahk - tehtud
*ülevärv - tehtud
Pilte eriti pole..aga mingi näide autost
R129 & R230 & X167