10-07-2012, 09:44 PM
VIN näitab et tegu õige diisliga seega kellaplokk vale, vale on ka see reduktor, mis peaks olema ülekandega 2.87 -> vot siit on küttekulu probleem mitte kastis. Kõrvalistuja airbag käib ära kui kusagilt jalgade kohatl läbi ühe ümara ava lükata sisse 10 padrun pikendusega ja pikk polt lahti keerata, siis ainult välja tõmbamise vaev.
Eelsüüte küünalt ma ei usu et nii kätte saad, see pole mitte roostetanud kinni vaid tahmaga kinni põlenud. Enda kogemusest tean kui raskelt see loksutiga peale puurimist välja tuleb. Kuuenda silindri küünlal loksutit vist kasutada ei saa, kui mootor maas, siis veel õlifiltri kopsik kah ees.
Sai ka ise keevitatud mitmeid kordi ime asju sinna küünla külge, kuna mootor oli maas, siis sain ümbert ringi keevitada ja murdus lihtsalt veel rohkem kaane poolt puruks... veel enam, torks võti on tööriistateras, tavaterasega seda kvaliteetselt keevitada ei saa.
Ja kui selle sisse puruks keerad, siis asi hull, pigem tava süsinikteras, ehk on tõsti vähe puudu ei välja keerata kuigi kahtlen. Võimalik et suretusega olid probleemid ja veeti lihtsalt uued vollad või on salongi soojendus klappidega seotud.
Eelsüüte küünalt ma ei usu et nii kätte saad, see pole mitte roostetanud kinni vaid tahmaga kinni põlenud. Enda kogemusest tean kui raskelt see loksutiga peale puurimist välja tuleb. Kuuenda silindri küünlal loksutit vist kasutada ei saa, kui mootor maas, siis veel õlifiltri kopsik kah ees.
Sai ka ise keevitatud mitmeid kordi ime asju sinna küünla külge, kuna mootor oli maas, siis sain ümbert ringi keevitada ja murdus lihtsalt veel rohkem kaane poolt puruks... veel enam, torks võti on tööriistateras, tavaterasega seda kvaliteetselt keevitada ei saa.
Ja kui selle sisse puruks keerad, siis asi hull, pigem tava süsinikteras, ehk on tõsti vähe puudu ei välja keerata kuigi kahtlen. Võimalik et suretusega olid probleemid ja veeti lihtsalt uued vollad või on salongi soojendus klappidega seotud.