10-07-2012, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2012, 11:56 AM ja muutjaks oli 966mkr.)
Kast automaat,selle vahetuse jätan targematele.Lihtsalt proovisn maantee sõiduga järgmist 100km/h=2900pm kütte kulu 8,7l siis paak uuesti täis ja maatele 88-90km/h=2400pm kütte kulu 7,5l. Vahe on märgatav ehk asi läheb paremaks pärast käimari vahetust.
Algul ei põlenud autosalongi kesk konsoolis peaaegu ükski pirn nii sai siis neid vahetama hakkatud kuni viimaseni.Keskmiste õhuribide vahel on reguleerimis rullik ja seal pirn läbi kuid kahjuks ei tea/ei saa aru kuidas käib ära kõrval istuja airbag,et ligi pääseda kruvile,mis hoiab reste kinni?on seda keegi varem teinud?
Auto on enam vähem sile siin seal on ikka vigastusi,ära on ka vahetatud kõrvalistuja esitiib ja tõenäoliselt ka esimene pamper kuna puuduvad stange pealsed kroom liistud.
Kevadel kui läks kummide/velgede vahetuseks siis oli üks kena üllatus-originaal rattapoldid,mis lahti keeramisel üksteise järel aga pooleks murdusid.Kokku oli neid nelja ratta peale 8 tk.Tavapärasest 30minutist sai terve päeva puurimist ja pusimist,tõenäoliselt olid need kusagil rehvivahetus töökojas 150NM kinni lastud,ilma et lahti saamise peale oleks mõeldud![Eusa_wall Eusa_wall](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_wall.gif)
See ehk ongi siiani kõige negatiivsem kogemus selle autoga(kui jätta nimetamata see salongi poolne eelsüüte küünla murdumine).
Üld juhul kiidan,tehniliselt hästi loogiliselt lahendatud mootori ehitus,hea ise nokitseda![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)
Eelsüüteküünla puhul lähen keevitus teed pidi,parajalt mahub sinna sisse torx 25 ots ja siis keevitan selle sinna kinni,sellega peaks ka roostet vähemaks põlema ja jahtudes peaks see keerates lahti tulema.Selline on minu idüll küünla suhtes![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)
Webasto ahjuga siis veel selline lugu,et puudu on tal ka veel otsakaas kuhu tuleb ka diisli voolik, ka seda peab veel otsima.
Kuigi suurte külmadega läks ideaalselt käima,Webasto teeb selle muidugi veelgi ideaalsemaks.
Huvi ikkagi tekkitavad kaks musta vaakum voolikut,mis asetsevad armatuuris kellaploki taga,keegi on need pimedaks teinud naeltega kuid mis fuksiooni nad varem võisid täita??Süütelukul on suretus vaakumid küljes,mis saab veel seal vaakumiga toimida? ekonomaiser?
Kas siis äki on kella plokk vahetatud?On kellegil ideid?
Algul ei põlenud autosalongi kesk konsoolis peaaegu ükski pirn nii sai siis neid vahetama hakkatud kuni viimaseni.Keskmiste õhuribide vahel on reguleerimis rullik ja seal pirn läbi kuid kahjuks ei tea/ei saa aru kuidas käib ära kõrval istuja airbag,et ligi pääseda kruvile,mis hoiab reste kinni?on seda keegi varem teinud?
Auto on enam vähem sile siin seal on ikka vigastusi,ära on ka vahetatud kõrvalistuja esitiib ja tõenäoliselt ka esimene pamper kuna puuduvad stange pealsed kroom liistud.
Kevadel kui läks kummide/velgede vahetuseks siis oli üks kena üllatus-originaal rattapoldid,mis lahti keeramisel üksteise järel aga pooleks murdusid.Kokku oli neid nelja ratta peale 8 tk.Tavapärasest 30minutist sai terve päeva puurimist ja pusimist,tõenäoliselt olid need kusagil rehvivahetus töökojas 150NM kinni lastud,ilma et lahti saamise peale oleks mõeldud
![Eusa_wall Eusa_wall](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_wall.gif)
See ehk ongi siiani kõige negatiivsem kogemus selle autoga(kui jätta nimetamata see salongi poolne eelsüüte küünla murdumine).
Üld juhul kiidan,tehniliselt hästi loogiliselt lahendatud mootori ehitus,hea ise nokitseda
![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)
Eelsüüteküünla puhul lähen keevitus teed pidi,parajalt mahub sinna sisse torx 25 ots ja siis keevitan selle sinna kinni,sellega peaks ka roostet vähemaks põlema ja jahtudes peaks see keerates lahti tulema.Selline on minu idüll küünla suhtes
![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)
Webasto ahjuga siis veel selline lugu,et puudu on tal ka veel otsakaas kuhu tuleb ka diisli voolik, ka seda peab veel otsima.
Kuigi suurte külmadega läks ideaalselt käima,Webasto teeb selle muidugi veelgi ideaalsemaks.
Huvi ikkagi tekkitavad kaks musta vaakum voolikut,mis asetsevad armatuuris kellaploki taga,keegi on need pimedaks teinud naeltega kuid mis fuksiooni nad varem võisid täita??Süütelukul on suretus vaakumid küljes,mis saab veel seal vaakumiga toimida? ekonomaiser?
Kas siis äki on kella plokk vahetatud?On kellegil ideid?