08-07-2012, 12:09 AM
Esmalt peaks mainima, et Mercedes üldse hoiab oma turuväärtust väga kõrgel järelturul. BMW/Audi ei saa selles MB-le ligilähedalegi.
G klass ongi staatuse sümbol. Inimesed, kes tahavad staatust, on selle eest nõus maksma.
Ja ei tasu ka ära unustada, et liiga odavad asjad ei saa staatust näidata, see võib ka üks hinna kujunemise faktoreid olla. Selline toode peabki kallilt müüma,
et eristuda ja pakkuda staatust. Samas kindlasti mõjutab hinda ka kalis tootmine, G ju siiani käsitööna valmistatakse Austria tehases.
Aga see auto pakub ka sõiduelamuse/kogemuse, mis on täiesti teisest maailmast.
G klass ongi staatuse sümbol. Inimesed, kes tahavad staatust, on selle eest nõus maksma.
Ja ei tasu ka ära unustada, et liiga odavad asjad ei saa staatust näidata, see võib ka üks hinna kujunemise faktoreid olla. Selline toode peabki kallilt müüma,
et eristuda ja pakkuda staatust. Samas kindlasti mõjutab hinda ka kalis tootmine, G ju siiani käsitööna valmistatakse Austria tehases.
Aga see auto pakub ka sõiduelamuse/kogemuse, mis on täiesti teisest maailmast.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”