14-06-2012, 11:51 PM
Et eelmine aasta avarii käigus sai üks radika toru pisut muljuda (lekkima ei hakanud), siis vahetati radikas uue originaali vastu - selles viga olla ei saa et sogane. On ilmselt võimalik, et tõmmati vana lobi süsteemist välja, paigaldati uus radiaator ja vana lobi sisse tagasi, kuigi oleks külmaainet võibolla et juurde vaja olnud - ei tea. Kuigi kui see nii oli ja piisab nüüd aine lisamisest, siis rahakotile on see parim lahendus. Imelik ongi et peale radika vahetust jäi sama moodi lahjalt külma puhuma - midagi ei muutunud.
Süsteemis originaalis R134a.
Et masinale plaan paigaldada R6 mootor, siis peab ühe kompressori toru pikendama. Ei taha ennem seda tööd ette võtta kui ei tea mis süsteemil täpselt viga on, muidu jäängi täitma teda ja viga otsima.
Homme proovin sooja vee toru kuidagi kinni panna, et vähese salongi kütmise võimalus välistada ning seejärel peab pöörduma mõne spetsialisti poole...
Süsteemis originaalis R134a.
Et masinale plaan paigaldada R6 mootor, siis peab ühe kompressori toru pikendama. Ei taha ennem seda tööd ette võtta kui ei tea mis süsteemil täpselt viga on, muidu jäängi täitma teda ja viga otsima.
Homme proovin sooja vee toru kuidagi kinni panna, et vähese salongi kütmise võimalus välistada ning seejärel peab pöörduma mõne spetsialisti poole...