08-06-2012, 11:48 PM
Asi siis nii kaugel, et esimesed katsetamised tehtud. Ise arvasin, et saab esialgse kütusesüsteemiga panna max. 0.4 kuni 0.6 bari turborõhuks. Praeguse katsetuse käigus oli turborõhk 1.0 bari ja toimis korralikult. Selgus kurb tõsiasi, et turbo lekib (st. loobib õli õhutorudesse), turbo läks Soome legendaarse kiirendusemehe Eloranta kätte nokitsemisele, loodetavasti saan selle lähipäevil kätte ja saab edasi katsetada. Kui toimib siis järgmisteks sammudeks, uus sidur, lsd differ, vedrustust veel vähe timmida. Kui need asjad nii kaugel siis mootori jõuga edasi minna, turboboosti ajaks kütusesurvet tõsta ja lisapihusti käitada, siis saab juba turborõhku ka juurde keerata.
Siit kohapealt tekib ka veel üks küsimus, olen arusaanud, et 2.0 ke-jetronicuga, samasuguse ploki ja plokikaanega on ka 2.3 ke-jetronic? Kui see peab paika ja kellegil peaks sellist mootorit pakkuda olema siis oleks huvi.
PS Werewolf - jah, entusiasmi mul piisab, õnneks on see viinud ka mind juba mingi tulemuseni
Siit kohapealt tekib ka veel üks küsimus, olen arusaanud, et 2.0 ke-jetronicuga, samasuguse ploki ja plokikaanega on ka 2.3 ke-jetronic? Kui see peab paika ja kellegil peaks sellist mootorit pakkuda olema siis oleks huvi.
PS Werewolf - jah, entusiasmi mul piisab, õnneks on see viinud ka mind juba mingi tulemuseni
![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)