04-06-2012, 12:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2012, 03:55 PM ja muutjaks oli Blaze.)
(04-06-2012, 11:45 AM)MIQ Kirjutas:(04-06-2012, 10:08 AM)voodoo Kirjutas: Oled sa 100% kindel, et kompressor õhtal? Mitte ei põhjusta seda miski muu... ?
100% ei saa ju milleksi kindel olla aga... Kisub sinna poole küll või teab keegi kes tunneks ja tegeleks kompressoritega? Pole ise kedagi leidnud.
Tere!
Tegemist peaks olema vist M111.947 mootoriga.
Ehk on pildist abi, saad vähemalt varuosa numbri. Aga minuarust selle vea kindlakstegemine väga keeruline ei ole (vähemalt kompressori enda osas). Nagu pildi pealt näha, on kompressori otsas rullik (pildil nr 8) - see on ehituselt tegelikult magnetsidur (kompressor ei ole koguaeg aktiivne vaid käivitub vastavatel pööretel). Kui samaaegselt keegi gaasi annab, siis on see mootoriruumist selle aktiviseerumisel visuaalselt nähtav-kuuldavad kerge vilina või undamisena. Põhimõtteliselt on võimalik, et magnetsidur on läbi ja ta ei võta kompressorit järele. Muu osa kõik mehhaaniline seal ja juppidest võivad läbi olla vaid laagrid mille sisse kompressori labad istuvad. Arvatavasti sul kompressoris ikka õli sees, muidu vast oleks hoopis teised lood. Kui kompressori viga pole, siis pead kuskilt mujalt vea leidma... diagnostikast ehk abi. Kompressorite järelturg Eestis väga kehva üldiselt, pöörduksin pigem Saksamaa või USA ebay poole.
Edu!
Martin