21-05-2012, 03:37 PM
Õli on ka kole vedel. Kolmapäeval toon uue õli ja filtri. Siis vahetab selle ka igaksjuhuks ära (peaks juba aeg vaikselt tulema). Poolsünt valvolini oma, on hetkel sees. See et korgi vahelt tuli, see ilmses ilmselt korgi halvast asendist. Kuna kaane tegin ilusti puhtaks oli kohe märgata õlist ranti seal. Korgi lahti tegin siis ainult pritsis nukalt näkku mulle õli. Mingit üleujutust seal õnneks ei olnud.
Aga pihusteid ma ei tea. Pole varem neid kontrollinud. Praegu keerasin käiva mootoriga toru tagant ükshaaval neil. Et üks pihusti läks tagant ära. Ja nii kõigil viiel. Helis miskit ei muutunud.
Kas kett peab ühtlaselt pingul olema või ainult ühelt küljelt. Seisva mootoriga istub kett kergelt lõdvas asendis. Kui nüüd mingi tald on minekut teinud, siis oleks heli mõistetav. Pole varem sellist isendit lammutanud, seega ei ole kuigi palju aimu mis seal sees vastu võiks mulle vaadata. Nüüd kiskus väljas äikeseks ka ära, seega praegu rohkem diagnoosima ei kipu. Mootor ise tiksub ja läheb pöördesse nii nagu peaks.
Aga pihusteid ma ei tea. Pole varem neid kontrollinud. Praegu keerasin käiva mootoriga toru tagant ükshaaval neil. Et üks pihusti läks tagant ära. Ja nii kõigil viiel. Helis miskit ei muutunud.
Kas kett peab ühtlaselt pingul olema või ainult ühelt küljelt. Seisva mootoriga istub kett kergelt lõdvas asendis. Kui nüüd mingi tald on minekut teinud, siis oleks heli mõistetav. Pole varem sellist isendit lammutanud, seega ei ole kuigi palju aimu mis seal sees vastu võiks mulle vaadata. Nüüd kiskus väljas äikeseks ka ära, seega praegu rohkem diagnoosima ei kipu. Mootor ise tiksub ja läheb pöördesse nii nagu peaks.