11-05-2012, 09:39 AM
(10-05-2012, 09:57 PM)Werewolf Kirjutas:Milline differ sellel autol on? Ma eriti ei saa aru mismoodi mõni on 1wd ja teine mitte. Mul oli w203 koos kõigi elektroonilise vidinaga, nimetaks seda sellegi poolest täiesti 1wd'ks. Selleks et ikka kaks ratast veaks on vaja mingit LSD laadset varianti, elektroonilised difrid või mis iganes ei toimi sääraselt nii või naa.(09-05-2012, 11:30 AM)w1244 Kirjutas: mis see ASD teeb? Kui tajub et üks ratas käib liialt ringi kui teine siis jaotab jõu võrdselt kahe ratta vahel?
ASD rakendub siis kui ABS andurid tajuvad esi ja tagarataste erinevat pöörlemiskiirust (näitex kui tagarattad pöörlevad kiiremini kui esirattad) ja lukustab hüdrauliliselt difri. Süsteem toimib kuni kiiruseni 40 km/h ja on mõeldud lumel või muidu libedal pinnasel koha pealt minema saamisex ja kiirustel alla 40 km/h haarduvuse parandamisex. ASD difris on on statsionaarselt 15% lukku tänu hõõrdketastele ja seda suurendataxe avaldades neile ketastele hüdraulilist survet.
Ütleme nii, et nelikveo vastu see süsteem loomulikult ei saa aga üherattaveoliste autodega võrreldes annab talvel või mudas kaherattavedu ka juba märgatava eelise.