03-05-2012, 09:32 AM
Keda huvitab täpne jupp, see ka küsib ja sellele räägin. Mul ei ole seda autot vaja kahe nädalaga realiseerida ja seega ei hakanud ma siia pikka juttu kirjutama.
Aga nüüd mootorist:
tahmatestis tuli 1,5 (lubatud 2,5). Õli imbub tõenäoliselt vändakaelatihendi tööealõpusirge tõttu. Õli imbub läbi ,aga mitte nii palju et peaks jälgima õlitaset. õlivahetusintervalle sõitsin 4 korda läbi ja õli juurdelisamise vajadust ei olnud.Viimati vahetasin aastavahetusel,seega intervall hakkaski nüüd juba läbi saama. Õli on mootoril tõenäoliselt korralikult vahetatud, sest juba nn. õlipunnikandid on all nii ära kulunud et jube, seda oleks tal uut vaja. Õhupuhasti on terve, filter sees alates augustist.Käivitub ilusti. Mootor on praegu masinal peal ja saame ta ka käima panna.Plokisoendus on tal ka. Vaja on sisselaskekollektori tihendit. 2 eelsüüteküünalt on uued, 4 on vanad aga takistused korras. üks küünal on nii hästi keeratud et mutter on peal liikuma hakanud ja ots on ära murtud,niiet kätte teda niisama lihtsalt ei saa, aga praegu leidsin sinna lahenduse millega ta vähemasti oma elueatsükli peaks lõpuni töötama.Mina teda lahti võtnud ei ole, seega sisemuse kohta ei tea öelda, aga võimu tal on ja suitsu ei ole. Kütust võttis keskmiselt 7,5 sajale.trassil tiba alla 7-e ,ja kõige suurem kulu,mis nägin oli talvel 8,3. Arvestades auto massi, aut.kasti, ja mootori kubatuuri ning võimsust(100kw, vabalthingav), siis minu arust väga ökonoomne.
muinasjuttu kah: läbisõit on 476000
Aga nüüd mootorist:
tahmatestis tuli 1,5 (lubatud 2,5). Õli imbub tõenäoliselt vändakaelatihendi tööealõpusirge tõttu. Õli imbub läbi ,aga mitte nii palju et peaks jälgima õlitaset. õlivahetusintervalle sõitsin 4 korda läbi ja õli juurdelisamise vajadust ei olnud.Viimati vahetasin aastavahetusel,seega intervall hakkaski nüüd juba läbi saama. Õli on mootoril tõenäoliselt korralikult vahetatud, sest juba nn. õlipunnikandid on all nii ära kulunud et jube, seda oleks tal uut vaja. Õhupuhasti on terve, filter sees alates augustist.Käivitub ilusti. Mootor on praegu masinal peal ja saame ta ka käima panna.Plokisoendus on tal ka. Vaja on sisselaskekollektori tihendit. 2 eelsüüteküünalt on uued, 4 on vanad aga takistused korras. üks küünal on nii hästi keeratud et mutter on peal liikuma hakanud ja ots on ära murtud,niiet kätte teda niisama lihtsalt ei saa, aga praegu leidsin sinna lahenduse millega ta vähemasti oma elueatsükli peaks lõpuni töötama.Mina teda lahti võtnud ei ole, seega sisemuse kohta ei tea öelda, aga võimu tal on ja suitsu ei ole. Kütust võttis keskmiselt 7,5 sajale.trassil tiba alla 7-e ,ja kõige suurem kulu,mis nägin oli talvel 8,3. Arvestades auto massi, aut.kasti, ja mootori kubatuuri ning võimsust(100kw, vabalthingav), siis minu arust väga ökonoomne.
muinasjuttu kah: läbisõit on 476000