25-04-2012, 09:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2012, 09:22 PM ja muutjaks oli taadu.)
Lisaks siia juurde väikse täpsustuse:
Sugugi mitte kõik turbodiislid! Nt 220 CDI 92 kw mootor saavutab juba 1800 pöörde juures oma nimivõimsuse, seega võiks siiski ennem uurida kirjandust kui huupi lahmida.
Rääkides sissepritsenurgast (nurk enne vastava silindri kolvi ülemist surnud seisu) siis selle varasemaks/suuremaks muutmine tekitab mootoris teravamat häält (detonatsiooni s.t kolvile mõjub mõningane vastujõud enne ülesse jõudmist) aga aitab veidi kaasa mootori suurtel pööretel. Seda siiski vaid mehhaanilistel pumpadel. Seevastu hilisemaks/ väiksemaks sissepritse nurka keerates muutub mootori töö pehmekas ja vaiksemaks. Üldjuhul tehase soovitatu muutmiseks peab olema konkreetne põhjus, mitte lihtsalt et vaatame ehk läheb paremaks
CDI-mootoritel seadistab nurka elektroonika
Sugugi mitte kõik turbodiislid! Nt 220 CDI 92 kw mootor saavutab juba 1800 pöörde juures oma nimivõimsuse, seega võiks siiski ennem uurida kirjandust kui huupi lahmida.
Rääkides sissepritsenurgast (nurk enne vastava silindri kolvi ülemist surnud seisu) siis selle varasemaks/suuremaks muutmine tekitab mootoris teravamat häält (detonatsiooni s.t kolvile mõjub mõningane vastujõud enne ülesse jõudmist) aga aitab veidi kaasa mootori suurtel pööretel. Seda siiski vaid mehhaanilistel pumpadel. Seevastu hilisemaks/ väiksemaks sissepritse nurka keerates muutub mootori töö pehmekas ja vaiksemaks. Üldjuhul tehase soovitatu muutmiseks peab olema konkreetne põhjus, mitte lihtsalt et vaatame ehk läheb paremaks
CDI-mootoritel seadistab nurka elektroonika
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.