16-04-2012, 10:24 AM
(16-04-2012, 10:01 AM)v6sa Kirjutas: Mootorikatte avamine peaks endiselt trossiga käima. Kas nii on proovitud, et üks hoiab avamise linki lõpuni tõmmatuna ja teine kangutab (mõistusega!!!) luugi kallal?
Ülejäänu on signapaigaldaja praak. Kui on teada, kus ja kes paigaldas, siis tema tehku oma sitt korda. Kui ei ole teada, siis palju õnne - sellisel autol juhtmete suvaline kokkukeeramine võib väga huvitavaid ausidovisuaalseid efekte, millele võib lisanduda isegi organoleptiliselt tajutavaid aspekte, tekitada.
ma ei tea, kas selline sasipudnar Lesveni elektrikele jõukohane on, kuid ise pusides (ja mitte teades, mida ollakse omavahel kokku keeramas) võib üsna kalleid plokke loojakarja saata.
Tasub lugeda maailmafoorumit: http://www.benzworld.org/ , kui on tahtmine ise pusida. Siis on lootust korda saada.
Olen proovinud kangutada aga pole saanud lahti.. Nii palju oskan kapoti kohta öelda, et kui esimest korda kinni jäi siis sõitsin töökotta ja palusin abi, aga kui näitama läksin avanes kapott kohe ja proovisime mitu korda ja toimis kogu aeg. Läks paar päeva mööda ja kui tahtsin kapoti alla minna siis jälle enam ei saanud.
Signa paigaldaja kohta ei tea jah kahjuks midagi. Ilmselt peab ise lammutama hakkama ja kõik juhtmed märgistama ennem kui lahti võtma hakkan. Ennem üritan siiski jälile jõuda miks on katkestatud kaassõitja poolsel uksel vooluring ja miks on sinna otse midagi veetud.. Kapoti lahti saaks ja akuklemmid maha ära siis oleks ka julgem tegutseda.
Autol automaatkast ja mul hoovis suht kitsas ja keerasin auto viltu veidi, rattad välja keeratud. Ilmselt kui ise hakkama ei saa ei saa ka treila peale? Sest käiku vist ei saa ilma süüteta vahetada? Roolilukk ka maha ei tule.