15-04-2012, 07:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2012, 07:39 PM ja muutjaks oli nostromo.)
5-käigulise ehk 5G-Tronic automaatkasti tunneb nt pildi peal viimase nr-i järgi ära-kui selleks on nr 3 siis on tegemist vana 4-käigulisega, kui selleks on nr 4 siis on tegemist juba uuema 5G-Tronicuga.
Arvestades et 7G-Tronic tuli juba 9 aastat tagasi aastal 2003 siis tasuks aastal 2012 kindlasti vähemalt 5G-TRONIC valida. Selle kasuks räägib ka vastupidavus/tugevus kuna 5G-TRONIC kaste kasutatakse ka veel uuemate võimsamate mootoritega mille jõude 7G-TRONIC ei suuda taluda.
Nendel paistab aga kõigil vanem 4-käiguline olevat-5G-TRONIC tuli vist viiimase otsa mudelitele alles.
Ka ise otsustasin enda C140 CL600 juures just facelift 1997 5G-Tronic-uga isendi valida kuna kiirem ja ökonoomsem.
Ise valiksin SL60 AMG kuna paistab et tegemist originaal AMG mootorituuninguga mis teeb selle auto eriliseks ja peaks aitama ka järelturul tavalise SL500-ga võrreldes paremini hinda hoida kuna automaailmas nagu ka mujal kehtib hinna kohta reegel-mida vähem valmistatud/erilisem seda kallim. Iseasi need tuuning esituled-mina vahetaks need tagasi originaalide vastu.
Remontida tasuks nt Lesvenis, Hort Autos jne-hea hinna-kvaliteediga MB töökodasid oma 3-4tk vähemalt. Silberautosse nii vana isendiga ei tasuks minna kui ehk ainult mõningaid juppe tellida mis mujal kallimad. Elektriga tegeleb Formatik Peterburi teel ja automaatkastidega siinne kasutaja R129 Kadrinas.
Wikipedia samuti abiks (1989-2002 ehk 13 aastat!):
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_R129
Edu!
Arvestades et 7G-Tronic tuli juba 9 aastat tagasi aastal 2003 siis tasuks aastal 2012 kindlasti vähemalt 5G-TRONIC valida. Selle kasuks räägib ka vastupidavus/tugevus kuna 5G-TRONIC kaste kasutatakse ka veel uuemate võimsamate mootoritega mille jõude 7G-TRONIC ei suuda taluda.
Nendel paistab aga kõigil vanem 4-käiguline olevat-5G-TRONIC tuli vist viiimase otsa mudelitele alles.
Ka ise otsustasin enda C140 CL600 juures just facelift 1997 5G-Tronic-uga isendi valida kuna kiirem ja ökonoomsem.
Ise valiksin SL60 AMG kuna paistab et tegemist originaal AMG mootorituuninguga mis teeb selle auto eriliseks ja peaks aitama ka järelturul tavalise SL500-ga võrreldes paremini hinda hoida kuna automaailmas nagu ka mujal kehtib hinna kohta reegel-mida vähem valmistatud/erilisem seda kallim. Iseasi need tuuning esituled-mina vahetaks need tagasi originaalide vastu.
Remontida tasuks nt Lesvenis, Hort Autos jne-hea hinna-kvaliteediga MB töökodasid oma 3-4tk vähemalt. Silberautosse nii vana isendiga ei tasuks minna kui ehk ainult mõningaid juppe tellida mis mujal kallimad. Elektriga tegeleb Formatik Peterburi teel ja automaatkastidega siinne kasutaja R129 Kadrinas.
Wikipedia samuti abiks (1989-2002 ehk 13 aastat!):
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_R129
Edu!