13-04-2012, 03:24 PM
Ma nüü Denisiga 100% nõus ka pole, igal inimesel on oma subjektiivne nägemus või tõmme mõne (näiteks minule) täiesti tavalise sõiduki/mudeli suhtes. Samas on ka tähtis, kes teeb taastamistöö. Metallkere keevitamisega saab hakkama ja metalli töötlemist ka õpetatakse koolis/kursustel, küll aga Pole ma nõus Riho väitega, et töö hind metallkere ja puitkerega masinate juures sama on, puukerega isendite tegemine on selge meil siin ainult mõnel üksikul, väga paljud taastajad on läinud ju lihtsama vastupanu teed ja asendanud puidu metalliga.
Minu arvates on antud sõidukit ainult varuosadeks natuke palju teha, näeb liiga hea välja diisel-Mercedes-Benz kohta. St seda oleks veel mõtet toorikuna isegi kaaluda.
Dad.
Minu arvates on antud sõidukit ainult varuosadeks natuke palju teha, näeb liiga hea välja diisel-Mercedes-Benz kohta. St seda oleks veel mõtet toorikuna isegi kaaluda.
Dad.