04-04-2012, 12:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2012, 12:35 PM ja muutjaks oli ralak.)
(04-04-2012, 10:40 AM)Priit Kirjutas:(04-04-2012, 09:26 AM)Renkju Kirjutas: Selline diisel neli teeb ikka meele kadedaks küll...
Aga tore,e t klubiline ausa MB leidnud, edu ja nurruvaid kilomeetreid!
Kuidas pikemat sõitu tehes turbodiisli küttekulu ka on?
Kuna paak 90l, siis läheb veidi aega, et täispaagi meetodil katsetada. Seier kukub aeglaselt, aga selle järgi pole mõtet otsustada. Enne vahetan mootoriõli, jahutusvedeliku ja lasen kogu sillamajanduse üle vaadata. Hetkel ka katuseluugi mootor puudu (mis halvemal juhul võib tähendada ka muid ebameeldivaid üllatusi seoses luugi mehaanikaga).
Võrreldes bensukaga on auto esiots kõvasti raskem (selles suhtes bensukal tundub olema parem kaalujaotus) ja kuigi sillad vaiksed, tundub, et üht- teist tahab vahetada. Tehaseandmed on 6-8 l (90-120 kmh), elame-näeme. Müüja sõitis Võru linnas ja lähiümbruses paar tuhat km enne müüki ja pakkus, et lühiotstega 9 kanti.
Ps Janno lubas värskeid 124-sid Eestisse ka edaspidi tuua, kuni neid veel Euroopas vähegi mõistliku hinnaga leidub.
Tean Jannot juba pikka aega ning varasemalt kui isegi neid nelju Eestisse vahendasin sai palju diskuteeritud mersude saadavuse üle.
Ja ilmselt nüüd on käes see aeg kus korralik on alates 4-5k ning surnud panne on iga nurga peal kilo eest võtta.
setud sõitsid seciga