11-03-2012, 07:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2012, 07:09 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Ma seda mõtlengi, et kui autol Common Rail süsteem, siis pannakse chip juhtplokki (ajusse), aga sellel MB-l peaks olema mehaaniline rivipump. Sel juhul ei ole tegu ju chip tuuninguga, kui pumpa "peale keerata"? Kuigi ma ei saa ka hästi aru terminist "pumpa peale keerata".
Kasutaja berg 138 kw 3,0 liitrine bensiinimootor peaks olema KE Jetronic pritsega, millel iseenesest on juhtplokk olemas. Samas ei ole ma kindel, et selle mootori puhul midagi chippida on.
Chip peaks muutma pritsekogust ja pritsehetke. Kas on nii? Vanemate mehaaniliste süsteemide puhul pole vististi see võimalik?
Kasutaja berg 138 kw 3,0 liitrine bensiinimootor peaks olema KE Jetronic pritsega, millel iseenesest on juhtplokk olemas. Samas ei ole ma kindel, et selle mootori puhul midagi chippida on.
Chip peaks muutma pritsekogust ja pritsehetke. Kas on nii? Vanemate mehaaniliste süsteemide puhul pole vististi see võimalik?