08-03-2012, 12:54 PM
Mina olen täheldanud, et kõige negatiivsemalt mõjub avaldab kulule ikkagi sõidustiil.
Kui on eesmärk foori tagant esimesena startida ja kui esimesena minema ei saa, siis vähemasti peab ridadevahel vingerdades esimesena järgmise foorini jõudma. Sellise tegevusega võib lausa mitu liitrit kulule juurde pookida.
Samuti mõjub halvasti teise sabas tilknemine, kus pikivahe on selline, et iga eessõitja liigutusele on vaja reageerida, siis kujunebki kiirenda-pidurda stiilis sõitmine, mis samuti kaunis kulukas.
Politsei on hakatud kurtma, et meie inimesed ei oska kolonnis sõita, aga arvestades liikluse intensiivsust kasvu oleks aeg hakata kolonnis liiklemisega harjuma. Mulle ei oleks kolonnis sõitmise vastu midagi(kuiva ilmaga) kui see kolonn liiguks sujuvalt. Meie kolonnid moodustuvad paraku troppide taha, kes teisest käigust kõrgemat käiku sisse panna ei julge ja loomulikult muutuvad tagasõitjad närvilisteks ja hakkavad lollusi tegema. Teine kategooria "sõidumeestest" on need, kes loodavad vist plusspukte teenida kiiruskaameratest võimalikult väikse kiirusega möödudes. Taaskord muutuvad inimesed närvilisteks ja hakkab tõmblemine pihta. Aga kogu selle närvilisusega muutub ka sõidustiil närvilisemaks ja kulud suuremaks.
Paar linki, mis käivad küll rekka juhtimise kohta, aga osad paralleelid saab tõmmata ka väikse masinaga säästlikult kulgemiseks. Mõned sealsetest võtetest pärsivad kindlasti liiklust, aga küttekulule mõjuvad samas hästi.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck+...1+osa.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck+...2+osa.aspx
Kokkuvõttes on mõistlik kulgeda sujuvalt, jälgides ja ennetades ettetulevaid liiklussituatsioone. See ei tähenda, et tuleb liigelda kui üks suur pidur, vaid peamini on sujuvus. Kiire ja sujub ei ole vastandid
Herki
Kui on eesmärk foori tagant esimesena startida ja kui esimesena minema ei saa, siis vähemasti peab ridadevahel vingerdades esimesena järgmise foorini jõudma. Sellise tegevusega võib lausa mitu liitrit kulule juurde pookida.
Samuti mõjub halvasti teise sabas tilknemine, kus pikivahe on selline, et iga eessõitja liigutusele on vaja reageerida, siis kujunebki kiirenda-pidurda stiilis sõitmine, mis samuti kaunis kulukas.
Politsei on hakatud kurtma, et meie inimesed ei oska kolonnis sõita, aga arvestades liikluse intensiivsust kasvu oleks aeg hakata kolonnis liiklemisega harjuma. Mulle ei oleks kolonnis sõitmise vastu midagi(kuiva ilmaga) kui see kolonn liiguks sujuvalt. Meie kolonnid moodustuvad paraku troppide taha, kes teisest käigust kõrgemat käiku sisse panna ei julge ja loomulikult muutuvad tagasõitjad närvilisteks ja hakkavad lollusi tegema. Teine kategooria "sõidumeestest" on need, kes loodavad vist plusspukte teenida kiiruskaameratest võimalikult väikse kiirusega möödudes. Taaskord muutuvad inimesed närvilisteks ja hakkab tõmblemine pihta. Aga kogu selle närvilisusega muutub ka sõidustiil närvilisemaks ja kulud suuremaks.
Paar linki, mis käivad küll rekka juhtimise kohta, aga osad paralleelid saab tõmmata ka väikse masinaga säästlikult kulgemiseks. Mõned sealsetest võtetest pärsivad kindlasti liiklust, aga küttekulule mõjuvad samas hästi.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck+...1+osa.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck+...2+osa.aspx
Kokkuvõttes on mõistlik kulgeda sujuvalt, jälgides ja ennetades ettetulevaid liiklussituatsioone. See ei tähenda, et tuleb liigelda kui üks suur pidur, vaid peamini on sujuvus. Kiire ja sujub ei ole vastandid
Herki