06-03-2012, 03:40 PM
Mootori surved mõõta, pihustid üle stendida ja vajadusel vahetada otsad (need saab kenasti teha ühe korraga). Kui surved on alla 24, siis ei peagi hõre mootor käima minema.
Teeb suvaline diislipood, ka pritsehetke peab see oskama paika keerata.
Hõõgküünalde kontrollimisest on kirjutatud küll, kasuta otsingut. Soovitan Otsing B1 kasutada.
KSP on pädevama diislipoe teema. Aga ilmselt on Sul viga milleski lihtsamas.
Sõltub, kust õhk siseneb. Kui tuleb enne filtrit, siis on täis. Kui tuleb peale filtrit, imeb selle tühjaks. Kas mõni toru või voolik diisline on?
Teeb suvaline diislipood, ka pritsehetke peab see oskama paika keerata.
Hõõgküünalde kontrollimisest on kirjutatud küll, kasuta otsingut. Soovitan Otsing B1 kasutada.
KSP on pädevama diislipoe teema. Aga ilmselt on Sul viga milleski lihtsamas.
Sõltub, kust õhk siseneb. Kui tuleb enne filtrit, siis on täis. Kui tuleb peale filtrit, imeb selle tühjaks. Kas mõni toru või voolik diisline on?