29-02-2012, 01:05 AM
Enda kogemustest võin öelda, et olen näinud nelja Mb V 12 mootorit millel hülsid ja kolvigrupp on kõvasti viga saanud, ning ühel jooksis kett laiali, samas täpset põhjust, miks on nii juhtunud, ei julge väita. Kui minigt ühist omadust nende juurest otsida, siis võibolla ainult see, et kõik on olnud pre facelift mudelid ja ega seda läbisõitu nüüd ei julge küll öelda palju neil oli. Nendel pre-facelift mudelitel on olnud samas kõigil ka probleem lagunenud mootori juhtmestikuga. Uuematel samaspole selliseid vigasi veel täheldanud.
põhimõtteliselt on ju tegu kahe M104 mootoriga millel on mõlemal omad andurid ja ajud, seega sama nagu bemmil.
Ja sinu küsimusele, et miks räägitakse, et v12 on kallim ülal pidada on vast see, et töö on kordades kallim. Lihtsalt ligipääs kõigele, isegi 140 kapoti all, on päris vaevaline, muidugi juhul kui iga teise mootori juures tehtava töö juures on vaja maha võtta kõigepealt peaegu 1ruutmeetri suurune alumiinium sisselaskekolle, mis on omakorda päris suure hulga poltidega kinni. Ühesõnaga on 400cdi on selle kõrval veel hästi ligi pääsetav mootor.
põhimõtteliselt on ju tegu kahe M104 mootoriga millel on mõlemal omad andurid ja ajud, seega sama nagu bemmil.
Ja sinu küsimusele, et miks räägitakse, et v12 on kallim ülal pidada on vast see, et töö on kordades kallim. Lihtsalt ligipääs kõigele, isegi 140 kapoti all, on päris vaevaline, muidugi juhul kui iga teise mootori juures tehtava töö juures on vaja maha võtta kõigepealt peaegu 1ruutmeetri suurune alumiinium sisselaskekolle, mis on omakorda päris suure hulga poltidega kinni. Ühesõnaga on 400cdi on selle kõrval veel hästi ligi pääsetav mootor.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198