26-02-2012, 10:10 PM
(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas:(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!
Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!
Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...
Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!