26-02-2012, 06:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2012, 07:03 PM ja muutjaks oli meelis10.)
(25-02-2012, 04:41 PM)siimruz Kirjutas: Tere
Siin mudugi on ka see vahe et soomes rajanevad paljud teed graniidi peal meil aga on pehme pinnas. Siin tuleb alusega kõvasti vaeva näha, et see pidama jääks. Seda aga muidugi vist väga põhjalikult ei tehta. Ja siis sõidavad need ülekoormatud veoautod ja muljuvad selle pinnase sealt asfalti alt välja, ning lõppeb see jubedate teeoludega. Muidugi Tallinnas on ka pae põhja.
Siim
kahjuks kallis kaasfoorumlane asjast valesti aru saanud. Paljudel eesti teedel pikirööpad sõiduautode tekitatud, sest et naastrehv lõigub bituumeni ja paesegu nagu raspliga. Olles ise suure auto juht, on suht raske saada suurt rööpasse pidama(rööbas on kitsam). Ja paljudes kohtades on kaalupiirangud üleval, kuhu suuri ei lasta.(näide tartu põhjal) Ja Löökaugud tekivad vajumata pinnase ja savi paisumise ja kahanemise koosmõjul
Nõustun sellega, et aluspinna ettevalmistamisega meil jah vaeva ei nähta. Ja see teede kvaliteediprobleem ei ole inult Tallinnas vaid on ka Põhja-Lätis(loe Tallinnast allpool olevat maa ala).