25-02-2012, 08:14 PM
Üks teema veel, millest raadiost kunagi kuulsin on see, graniidikild hoiaks teid kauem korras! Seda saaks üle lahe importida, aga kui Eesti hakkaks oma paekillu asemele Soomest graniiti sisse tooma, siis Eesti oma sise majandus kannataks hullult seetõttu! Karjääride omanikud, suur osa transpordisüsteemist ja nii! Ehk praegu ongi lõpuks kasulikum ehitada siiski paekilluga, st. sisuliselt peab teid remontima tihedamalt, mis aga tähendab jälle tööd kohalikule rahvale. Kui siia juurde liita nõuka ajast pärinev materjalimüük, siis lõpuks nii ongi, et ehitatakse suht ebakvaliteetselt ja ainuõige lahendus vast ongi see, kui ehitaja jääb ka vastutama tehtud töö eest pikemaks ajaks! Olen kopa peal töötand ja nii mõnigi sõber on "vanni" peal tööl, suht haige haltuura käib ikka vahel Kuigi järelvalve teetöödel on viimaste aastatega tõusnud küll ja iga "lohv" enam kümneid koormaid vahelt panna ei julge!
Aga soovitus kah... hoidke autol all tehase poolt ettenähtud kõrgusega rehve, on sõita mugavam, rahakotile igatpidi soodsam ja peavalu vähem!
Aga soovitus kah... hoidke autol all tehase poolt ettenähtud kõrgusega rehve, on sõita mugavam, rahakotile igatpidi soodsam ja peavalu vähem!