16-10-2006, 02:04 AM
Võtad polstri maha, siis näed aknamehhanismi, seal üleval ääre on ees ja tagapool kummaski klaasi ülemise serva piiraja, pead nedi nihutama allapoole, et klaas varem piirajasse jõuaks. Vaata, et sa neid võrdselt liigutad, et neil omvahel suhet paigast ei aja....pluss pead arvestama, et kinnikeeramisel nihkub asi veel, ja seal loeb iga millimeeter ja stx loeb.....Ja ära sa jumala eest teisi asju seal näpi, kui selle klaasi totaalselt paigast saad,s iis saad 24H garaažis veeta, ja 25.tunnil haad alles aru saama, mida reguleerida ja kui palju....See on ikka suht keeruline asi paika saada...minu puhul oli see kõige enam närvesöövamaid asju üldse, mis enda autodel teinud olen....
Aga julget pealehakkamist....
Aga julget pealehakkamist....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”