21-02-2012, 12:59 PM
Niih, eile õhtul läksin pesulasse. Kõik oli tore. Auto sai puhtaks ja ma panin auto käima, et pesulast välja sõita. Mis oli kuidagi imelik oli see, et rool tundus vastikult raske. Mõne aja pärast läks ka armatuuril laadimistuli põlema - selge - rihm katki või paremal juhul lihtsalt maas. Kuigi rihm sai ju alles oktoobris vahetatud. Hommikul sai siis auto töökotta aetud. Kui mees kapoti alla vaatas, siis ütles, et miskit väga imeliku on seal toimunud, et kas on eebel rihma vahelt läbi käinud vms, sest kõik on nii segamini seal. Tegelikult oli aga rihma pinguti täitsa laiali jooksnud ja rihm kõik ühes nurgas koos nigu oleks seal rästiku pesa. Ja sellest siis ka ebamäärane mulje kapoti alusest. Kuna masin juba sai katuse alla, siis lasin ka ühe valuga hoolduse ära teha. Mis tost, et mõni tuhat enne esialgselt planeeritut.
Amortide puksi vahetus aga ei õnnestunud. Lihtsalt ei sobinud need puksid mis alguses arvati sobivat. Suurimaks takistuseks sai M14 polt. Kui puks silma sisse mahtus, siis ei sobinud poldi mõõt. Seega sai homseks kohale tellitud uued amordid ja siis saab nad ka kohe alla panna.
ODO: 291282
Amortide puksi vahetus aga ei õnnestunud. Lihtsalt ei sobinud need puksid mis alguses arvati sobivat. Suurimaks takistuseks sai M14 polt. Kui puks silma sisse mahtus, siis ei sobinud poldi mõõt. Seega sai homseks kohale tellitud uued amordid ja siis saab nad ka kohe alla panna.
ODO: 291282