16-02-2012, 11:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2012, 12:04 PM ja muutjaks oli Gandiline.)
Kui nüüd õieti mäletan, siis minu variant oli, et valasin paagi vedelikku täis, siis keerasin kangi all oleva nipli lahti, ootasin kuni õli sealt välja valgus, keerasin kinni, siis avasin tagumise difri nipli ja ootasin, kuni vedelik sealt omal tahtel väljus. Kuid mäletan ka, et mingi hetk võimlesin süsteemis: nippel kinni-kang üles-nippel lahti-kang alla, kordusega siis.ehk on abiks. Üsna sarnane piduritest õhu väljasaamisega.
Teine variant on minu õhutatud difritega auto ära osta
Seda muidugi hea teha soojas... või siis puhuriga kaasa aidata.
Kui peale õhu on süsteemi vesi jõudnud kondenseeruda, siis ma ei tea, kas sellest piisab.
oot... et kang ei jää üles? sellisel juhul sa vist kinnises süsteemis seda üritad ehk? Paagikork ikka lahti?
Teine variant on minu õhutatud difritega auto ära osta
Seda muidugi hea teha soojas... või siis puhuriga kaasa aidata.
Kui peale õhu on süsteemi vesi jõudnud kondenseeruda, siis ma ei tea, kas sellest piisab.
oot... et kang ei jää üles? sellisel juhul sa vist kinnises süsteemis seda üritad ehk? Paagikork ikka lahti?
(06-02-2012, 01:19 AM)hents99 Kirjutas:(06-02-2012, 12:49 AM)Rolz Kirjutas: Siia võid vähe süveneda:
http://www.clubgwagen.com/gtech.php?page...tem&tid=36
See juba läbi vaadatud, midagi konkreetset sealt küll välja ei lugenud.
Edit: Peaks muidugi mingi pumba tegema, et nö õhk välja imeda.