15-02-2012, 03:55 PM
Õlivõtturi sõel asetseb ikka seal kul õli paikneb :-) karteris
Oluliselt tähtsam on täpsustada termineid "Ühel hommikul" "Õli on" ... Kas oli äkki tegemist -30 C hommikuga? Võimalusi on mitmeid, alates ummistunud sõelast, umbes filtrist väsinud andurist või kellast ... kuni selleni et õlipump jäi mingi aja kuivale ja seetõttu ei suuda enam survet tekitada. Samuti on võimalus, et külmaga ei jõudnud paks õli kõikide liugpindadeni ja seetõttu tekkis liigse kulumise tõttu kuskil (nukkvõllil? vändal?) õlile kergem äravool tööpindadelt. Kuidagi just seda kaldun arvama kui mootoris oli mineraalõli.
1. Mehhaaniliselt surve ära mõõta.
kõik edasine alles selle järel olenevalt tegelikust survest süsteemis.
Oluliselt tähtsam on täpsustada termineid "Ühel hommikul" "Õli on" ... Kas oli äkki tegemist -30 C hommikuga? Võimalusi on mitmeid, alates ummistunud sõelast, umbes filtrist väsinud andurist või kellast ... kuni selleni et õlipump jäi mingi aja kuivale ja seetõttu ei suuda enam survet tekitada. Samuti on võimalus, et külmaga ei jõudnud paks õli kõikide liugpindadeni ja seetõttu tekkis liigse kulumise tõttu kuskil (nukkvõllil? vändal?) õlile kergem äravool tööpindadelt. Kuidagi just seda kaldun arvama kui mootoris oli mineraalõli.
1. Mehhaaniliselt surve ära mõõta.
kõik edasine alles selle järel olenevalt tegelikust survest süsteemis.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.