05-02-2012, 03:50 PM
Njah, minagi ootan paari asjaliku inimese kommentaari teemapüstitusele.
Aga nende puudumisel, vaidluse arendamiseks minu arvamus...
Kaks peamist põhjust:
1) peamine on hooldamata või suisa rikkis mootorid. Ning minu suurim meelepaha on suunatud Silberile, kes esindusena (ka Jeep on nende katuse all) peaks suutma tõrkuvale CRDle selgeks teha, et -21 ei ole veel pakane. Aga selle asemel müüvad plokisoojendust
Muidugi tuleb siin vahet teha mootori üldriketel (lekkiv kolvigrupp või silindrid, tuksis pihustiotsad, umbes filtird, lekkivad trassid) ja elektroonikakalaadel. Kui neid teisi tõepoolest ilma arvutita ei lahenda, siis esimesed peaks nagu suutma mõnigase mõtte- ja sellele järgneva kätetöö abiga välistada... Kas ei osata või ei taheta, mina ei tea. Aga saata klient, kes on isegi valmis maksma oma probleemi kordasaamiseks, minema sõnadega :"...see peabki nii olema..." on kah tobe.
2) meie kütused võivad küll standardile vastata, kuid millegipärast on mitu autot võluväel paranenud peale seda, kui on asutud tankima usaldusväärsest kanistrist...
Väikese amüsantse kõrvalepõikena: meie majas on päästepaadina kasutusel ka üks Lancer aastast 1996. 1,3 bensiin. AGR ning paar muud diagnostikaseltskonda pole suutnud mulle seletada, miks antud auto käivitub kolme silindriga ja tühikäigul jätab suvaliselt takte vahele. On üks õnnetud isend, mille aju enam ligi ei lase, nagu mitmel teiselgi tolleaegsel japsil. Ei tea ja ei huvita ka enam. Aga huvitavaks läks peale jõule - meil oli võimalus hankida mõned kanistrid venemaal toodetud kütust. Nüüd, kus Lancerikäki paaki on jäänud vaid "standarditele mittevastav", käivitub auto kõigi silindritega ja lonkamine on oluliselt vähenenud... Mitte, et ma midagi öelda tahaksin...
Aga nende puudumisel, vaidluse arendamiseks minu arvamus...
Kaks peamist põhjust:
1) peamine on hooldamata või suisa rikkis mootorid. Ning minu suurim meelepaha on suunatud Silberile, kes esindusena (ka Jeep on nende katuse all) peaks suutma tõrkuvale CRDle selgeks teha, et -21 ei ole veel pakane. Aga selle asemel müüvad plokisoojendust
Muidugi tuleb siin vahet teha mootori üldriketel (lekkiv kolvigrupp või silindrid, tuksis pihustiotsad, umbes filtird, lekkivad trassid) ja elektroonikakalaadel. Kui neid teisi tõepoolest ilma arvutita ei lahenda, siis esimesed peaks nagu suutma mõnigase mõtte- ja sellele järgneva kätetöö abiga välistada... Kas ei osata või ei taheta, mina ei tea. Aga saata klient, kes on isegi valmis maksma oma probleemi kordasaamiseks, minema sõnadega :"...see peabki nii olema..." on kah tobe.
2) meie kütused võivad küll standardile vastata, kuid millegipärast on mitu autot võluväel paranenud peale seda, kui on asutud tankima usaldusväärsest kanistrist...
Väikese amüsantse kõrvalepõikena: meie majas on päästepaadina kasutusel ka üks Lancer aastast 1996. 1,3 bensiin. AGR ning paar muud diagnostikaseltskonda pole suutnud mulle seletada, miks antud auto käivitub kolme silindriga ja tühikäigul jätab suvaliselt takte vahele. On üks õnnetud isend, mille aju enam ligi ei lase, nagu mitmel teiselgi tolleaegsel japsil. Ei tea ja ei huvita ka enam. Aga huvitavaks läks peale jõule - meil oli võimalus hankida mõned kanistrid venemaal toodetud kütust. Nüüd, kus Lancerikäki paaki on jäänud vaid "standarditele mittevastav", käivitub auto kõigi silindritega ja lonkamine on oluliselt vähenenud... Mitte, et ma midagi öelda tahaksin...