03-02-2012, 10:36 PM
Täna õhtul, peale seda, kui 3,0d 80kW oli seisnud 5päeva. Kraadiklaas näitas -27
Päeval tehtud pilt:
[img]
[/img]
Häda sunnil oli vaja saada kaubalift käima.
Panin enne, kui üldse proovima hakkasin akulaadija tunniks taha.
Esimene katse: korra eelsüüdet, teisest korrast 5seki ja starterit

Hakkas vaikselt juba tegema sellist häält, et nagu võiks minna. Kuid aku ramm sai otsa.
Vedasin siis SEL-i pealt teise 100/850 aku auto kõrvale ja panin akulaadijagi süsteemi.
Seega oli käivitusvool 1750A. Pluss 12A mängulaadija.
Pärast samasugust protseduuri eelsüütega ja ca minutilist starteripiinamist käivitus.
Mis muidugi ei tähenda et see 20aastat vana ja 350tuhhi sõitnud mootor väga rõõmus selle üle oli.
Küttena olen kasutanud Statoili ja Olerexi. Mingeid lisa-aineid ei kasuta.Filtrid vahetatud, hõõgküünlad kontrollitud.
Edud.
Janek.

Päeval tehtud pilt:
[img]
Häda sunnil oli vaja saada kaubalift käima.
Panin enne, kui üldse proovima hakkasin akulaadija tunniks taha.
Esimene katse: korra eelsüüdet, teisest korrast 5seki ja starterit


Hakkas vaikselt juba tegema sellist häält, et nagu võiks minna. Kuid aku ramm sai otsa.
Vedasin siis SEL-i pealt teise 100/850 aku auto kõrvale ja panin akulaadijagi süsteemi.
Seega oli käivitusvool 1750A. Pluss 12A mängulaadija.
Pärast samasugust protseduuri eelsüütega ja ca minutilist starteripiinamist käivitus.
Mis muidugi ei tähenda et see 20aastat vana ja 350tuhhi sõitnud mootor väga rõõmus selle üle oli.
Küttena olen kasutanud Statoili ja Olerexi. Mingeid lisa-aineid ei kasuta.Filtrid vahetatud, hõõgküünlad kontrollitud.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735