03-02-2012, 01:00 AM
(02-02-2012, 11:42 PM)puukas Kirjutas: ke jetronicu turbotamine ongi uus ja huvitav minu jaoks. Tean, et keeruline kuid miski ei saa olla võimatu. Sellist mootorit annab turbotada ja ei näe takistust enda projektis, mida keerulisem, seda rohkem huvi pakub.
No entusiasmi sul paistab jaguvat. Katsu siis leida piisavalt materjale, et teadmistest puudu ei tulex. Kui inglise keelt valdad, siis veidi googeldades leiad välismaa foorumeist inimeste teemasid, kes on edukalt KE-Jetronicut turbotanud, VW-i entusiastid on näitex selliseid projekte valmis teinud. Võib-olla on isegi Eestis mõni selline inimene, pole ise nii kursis selle teemaga.
Uuri kindlasti ka Mosselman turbo kitti-de kohta, kuna Mosselman tootis 80-nendatel MB mootoreile turbo kitte, mis toimetasid KE-Jetronicuga. Praegu nad neid kitte enam ei tooda, kuid äkki on netis mingit infot, mida need endas sisaldasid.
Kuna tegu suures osas mehhaanilise pritsega, siis sõltub ka kütuse kogus enamjaolt mehhaanikast ja vaakumist, elektroonika seda väga palju ei mõjuta. Seega ongi põhiprobleem selles, kuidas järsku suurendada kütuse kogust kui turbo spoolima hakkab ja suurema boosti korral, et kütusesegu lahjax ei jääx. Olen kuulnud, et sellex kasutataxe ka veel lisapihustit (rakendataxe külmkäivituspihusti tööle?).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!