01-02-2012, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 11:18 AM ja muutjaks oli vana-lõõts.)
(01-02-2012, 09:04 AM)stihl Kirjutas: Kui sa just noore tehnikahuvilise inimesena seda kütuse eelsoojendussüsteemi ei ole oma autolt maha kakkunud, siis see pikema otsa peale jäätumise teema on W124 diislil suht välistatud.Kuidas seda pumpa kontrollida?
Tehasekorras masinal jõuab peenfiltrisse juba eelsoojendatud küte.
Minu saanil hakkab see asi juba pärast 2km sõitu tööle, 13st km-st rääkimata...
Ja inimesed, kes selle auto projekteerisid, teadsid suurepäraselt, et peenfilter on kõige ees, n.ö. külma tuule käes - sestab ka see soojenduse värk.
Pigem suri oma loomulikku surma mõni muu kütusesüsteemi komponentidest.
Nagu kõik on aru saanud, siis starteriga pikk käiamine on sinu auto jaoks juba ammu suht loomulik olek olnud - nüüd siis selle nähtuse tulemus ka käes.
Etteandepump ntx.
(01-02-2012, 12:58 AM)imre16 Kirjutas: Endal oli analoogne jama reedel, kui auto lihtsalt seisma jäi. Filtri vahetasin enne talve ära, see OK (filtri keerasin lahti, oli vähem kütust sees, kui peaks olema), kuid kütuses oli ilmselt parafiinitükke juba tekkinud ning filtri ja paagi vahelise vooliku/toru ummistanud. Puhusin paagi poole vooliku läbi, ühendasin vooliku ja sain edasi sõita.
Kuna paak oli suht täis Alexela kütust, siis lisasin mingit esimesest ettejuhtuvast tanklast ostetud kütuselisandit. Siiani pole probleem enam kordunud, vahepeal sõidetud 400 km.
Filter jääs - seda saad kontrollida, kui keerad filtri alt selle plastmasskruvi lahti. Kui sealt kütust tuleb = seal on diiselkütus ja vett filtris pole. Kui vastupidi, siis võib filtris külmunud vesi olla, kuid siis tekib küsimus, et miks see -5 kraadi juures mingit mõju ei avaldanud. Ning ega vesi diislile head ei tee. Ja kuidas ta üldse sinna sai (kui just kogu aeg 10 liitri kaupa ei tangi või mingit solki ei kasuta), ise sõitsin natuke üle aasta eelmise filtriga ja polnud mingit vett seal sees.
Võibolla on filter lihtsalt umbes.
Kahtlustaks siiski parafiini kristallide või mis iganes tükkide teket, mis ummistasid mingi vooliku või tõesti filtri pinna, mis veel kütust läbi lasi. Samuti ei tee paha jõuda selgusele, kuhu kütus jõuab ja kustmaalt ta enam edasi ei jõua. Siis on ka veakoht käes. Foorumi teel seda aga ei lahenda.
Kui nii viga ei leia, siis ööseks kuhugi sooja ruumi, hommikul uut arktilist kütet või lisandit peale ja peaks OK olema. Kui filtrit pole ammu vahetanud, siis võiks kasvõi sellepärast selle ära vahetada, et pole ammu vahetatud. Kui muud effekti sellega ei kaasne.
Edu!
Vaatasin järgi ja minu filtril küll ei paista olevat seda plast kruvi on lihtsalt nagu tavaline õli filter .
Kuidas filter lahti saada kui võtit pole kas võib kruvika läbi lüüa ja keerata kui uus filter olemas?