01-02-2012, 12:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 01:03 AM ja muutjaks oli imre16.)
Endal oli analoogne jama reedel, kui auto lihtsalt seisma jäi. Filtri vahetasin enne talve ära, see OK (filtri keerasin lahti, oli vähem kütust sees, kui peaks olema), kuid kütuses oli ilmselt parafiinitükke juba tekkinud ning filtri ja paagi vahelise vooliku/toru ummistanud. Puhusin paagi poole vooliku läbi, ühendasin vooliku ja sain edasi sõita.
Kuna paak oli suht täis Alexela kütust, siis lisasin mingit esimesest ettejuhtuvast tanklast ostetud kütuselisandit. Siiani pole probleem enam kordunud, vahepeal sõidetud 400 km.
Filter jääs - seda saad kontrollida, kui keerad filtri alt selle plastmasskruvi lahti. Kui sealt kütust tuleb = seal on diiselkütus ja vett filtris pole. Kui vastupidi, siis võib filtris külmunud vesi olla, kuid siis tekib küsimus, et miks see -5 kraadi juures mingit mõju ei avaldanud. Ning ega vesi diislile head ei tee. Ja kuidas ta üldse sinna sai (kui just kogu aeg 10 liitri kaupa ei tangi või mingit solki ei kasuta), ise sõitsin natuke üle aasta eelmise filtriga ja polnud mingit vett seal sees.
Võibolla on filter lihtsalt umbes.
Kahtlustaks siiski parafiini kristallide või mis iganes tükkide teket, mis ummistasid mingi vooliku või tõesti filtri pinna, mis veel kütust läbi lasi. Samuti ei tee paha jõuda selgusele, kuhu kütus jõuab ja kustmaalt ta enam edasi ei jõua. Siis on ka veakoht käes. Foorumi teel seda aga ei lahenda.
Kui nii viga ei leia, siis ööseks kuhugi sooja ruumi, hommikul uut arktilist kütet või lisandit peale ja peaks OK olema. Kui filtrit pole ammu vahetanud, siis võiks kasvõi sellepärast selle ära vahetada, et pole ammu vahetatud. Kui muud effekti sellega ei kaasne.
Edu!
Kuna paak oli suht täis Alexela kütust, siis lisasin mingit esimesest ettejuhtuvast tanklast ostetud kütuselisandit. Siiani pole probleem enam kordunud, vahepeal sõidetud 400 km.
Filter jääs - seda saad kontrollida, kui keerad filtri alt selle plastmasskruvi lahti. Kui sealt kütust tuleb = seal on diiselkütus ja vett filtris pole. Kui vastupidi, siis võib filtris külmunud vesi olla, kuid siis tekib küsimus, et miks see -5 kraadi juures mingit mõju ei avaldanud. Ning ega vesi diislile head ei tee. Ja kuidas ta üldse sinna sai (kui just kogu aeg 10 liitri kaupa ei tangi või mingit solki ei kasuta), ise sõitsin natuke üle aasta eelmise filtriga ja polnud mingit vett seal sees.
Võibolla on filter lihtsalt umbes.
Kahtlustaks siiski parafiini kristallide või mis iganes tükkide teket, mis ummistasid mingi vooliku või tõesti filtri pinna, mis veel kütust läbi lasi. Samuti ei tee paha jõuda selgusele, kuhu kütus jõuab ja kustmaalt ta enam edasi ei jõua. Siis on ka veakoht käes. Foorumi teel seda aga ei lahenda.
Kui nii viga ei leia, siis ööseks kuhugi sooja ruumi, hommikul uut arktilist kütet või lisandit peale ja peaks OK olema. Kui filtrit pole ammu vahetanud, siis võiks kasvõi sellepärast selle ära vahetada, et pole ammu vahetatud. Kui muud effekti sellega ei kaasne.
Edu!