30-01-2012, 11:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2012, 11:20 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Allikaks on meie enda foorum->ostuabi->W202 http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11126
Kui täna kostub aeg-ajalt kriitikat Mercedese kvaliteedi aadressil, siis W202- kerega C-klass kuulub veel vanade ja töökindlate Mercedeste koolkonda. Mootorid käivad ketiga ning neid loetakse üsna igavesteks. Probleeme võib olla ainult elektroonikaga. Eriti puudutab see vanu R4-mootoreid, millel võib hakata tühikäik jukerdama või kaob mootorist igasugune jõud. Suure tõenäosusega on siis viga lambdaanduris, õhukulumõõtjas või drosselklapis. Puudulikku lambdaandurit on lihtne diagnoosida, kuid vigast õhukulumõõtjat ei pruugi ka diagnostikaga välja selgitada. Maksab see mõõtja sõltuvalt allikast vahemikus 3500–7000 krooni.
Mootori juhtmekimbu probleeme esineb enamikel vanematel nelja- ja kuuesilindrilistel ridamootoritel, esineb ka õhukulumõõtja ja drosselklapi vigu.
Hästi on antud juhtmestiku probleemi välja toonud kasutaja ReinGSm oma 7-mendas postituses eelpool antud lingil.
Kui täna kostub aeg-ajalt kriitikat Mercedese kvaliteedi aadressil, siis W202- kerega C-klass kuulub veel vanade ja töökindlate Mercedeste koolkonda. Mootorid käivad ketiga ning neid loetakse üsna igavesteks. Probleeme võib olla ainult elektroonikaga. Eriti puudutab see vanu R4-mootoreid, millel võib hakata tühikäik jukerdama või kaob mootorist igasugune jõud. Suure tõenäosusega on siis viga lambdaanduris, õhukulumõõtjas või drosselklapis. Puudulikku lambdaandurit on lihtne diagnoosida, kuid vigast õhukulumõõtjat ei pruugi ka diagnostikaga välja selgitada. Maksab see mõõtja sõltuvalt allikast vahemikus 3500–7000 krooni.
Mootori juhtmekimbu probleeme esineb enamikel vanematel nelja- ja kuuesilindrilistel ridamootoritel, esineb ka õhukulumõõtja ja drosselklapi vigu.
Hästi on antud juhtmestiku probleemi välja toonud kasutaja ReinGSm oma 7-mendas postituses eelpool antud lingil.