29-01-2012, 05:31 PM
(29-01-2012, 02:35 PM)Werewolf Kirjutas: Kas süütelukk on eelnevalt ka probleeme põhjustanud? Et kohe esimese korraga ei taha keerata näitex? Kuna täiesti lampi ja ette hoiatamate need süütelukud tavaliselt töölepingut ei lõpeta.
Ega roolilukk peal ole? Vahel jäävad rattad sellisesse asendisse, et roolilukul on pinge peal. Siis peab rooli natuke ühes või teises suunas liigutama, et võtit keerata saax.
Kui kulunud võti on? Kas teravik on juba väga ümmargusex kulunud? Tavaliselt kulub võti ära ja lukul endal ei ole tegelikult häda midagi. Sel juhul saab lasta uue võtme teha mõnes lukufirmas, kus on aparatuur vana võtme dekodeerimisex ja saadud koodi järgi uue võtme valmistamisex. Lihtsalt võtme kopeerimisest suvalises lukutöökojas pole kasu, kuna siis saad uue kulunud võtme. Põhimõtteliselt peax umbes iga 10 aasta tagant laskma uus võti valmistada ja siis ei tohix neid süüteluku probleeme peaaegu kunagi tekkida.
Lukk on paari aasta jooksul umbes 3-4 korda jamanud , aga natuke võtmega mängides on alati korda saanud.
Roolilukk on peal küll aga rooli keeramine ei andnud tulemust .
Võti on parajalt kulunud küll ja ots küllaltgi ümar - kuid teisi lukke ta avab.
Proovisin ka auto manuali vahelt leitud ilma peata võtit , mis ei ole kulunud aga see ka ei keera.