29-01-2012, 02:35 PM
Kas süütelukk on eelnevalt ka probleeme põhjustanud? Et kohe esimese korraga ei taha keerata näitex? Kuna täiesti lampi ja ette hoiatamata need süütelukud tavaliselt töölepingut ei lõpeta.
Ega roolilukk peal ole? Vahel jäävad rattad sellisesse asendisse, et roolilukul on pinge peal. Siis peab rooli natuke ühes või teises suunas liigutama, et võtit keerata saax.
Kui kulunud võti on? Kas teravik on juba väga ümmargusex kulunud? Tavaliselt kulub võti ära ja lukul endal ei ole tegelikult häda midagi. Sel juhul saab lasta uue võtme teha mõnes lukufirmas, kus on aparatuur vana võtme dekodeerimisex ja saadud koodi järgi uue võtme valmistamisex. Lihtsalt võtme kopeerimisest suvalises lukutöökojas pole kasu, kuna siis saad uue kulunud võtme. Põhimõtteliselt peax umbes iga 10 aasta tagant laskma uus võti valmistada ja siis ei tohix neid süüteluku probleeme peaaegu kunagi tekkida.
Ega roolilukk peal ole? Vahel jäävad rattad sellisesse asendisse, et roolilukul on pinge peal. Siis peab rooli natuke ühes või teises suunas liigutama, et võtit keerata saax.
Kui kulunud võti on? Kas teravik on juba väga ümmargusex kulunud? Tavaliselt kulub võti ära ja lukul endal ei ole tegelikult häda midagi. Sel juhul saab lasta uue võtme teha mõnes lukufirmas, kus on aparatuur vana võtme dekodeerimisex ja saadud koodi järgi uue võtme valmistamisex. Lihtsalt võtme kopeerimisest suvalises lukutöökojas pole kasu, kuna siis saad uue kulunud võtme. Põhimõtteliselt peax umbes iga 10 aasta tagant laskma uus võti valmistada ja siis ei tohix neid süüteluku probleeme peaaegu kunagi tekkida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!