27-01-2012, 03:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2012, 03:37 PM ja muutjaks oli Rat-roy.)
(27-01-2012, 03:00 PM)stihl Kirjutas: Kui nö. juhtmediagnostika käsi laiutab, siis tuleb ilmselt diiselmootori juurte juurde tagasi minna: kas käivitamisel sumpsiotsast halli suitsu (kütet) tuleb või ei tule, kas hõõgküünlad tegelikult ka töötavad, kui suured või väikesed on silindrites rõhud, et üldse oleks eeldus mingisugusele kokkusurumisele (e. segu kuumenemisele) jne...Nii elementaarsed asjad on loomulikult kontrollitud. Huvitav ongi just see, et vahest läheb poolest pöördest ja teinekord lased starteriga 6-7 korda tühja. See anomaalia hakkas juba sügisel. Eelmine külm talv käis nagu kell, sai isegi -29 kraadi ära proovitud.