26-01-2012, 01:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2012, 01:35 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ühest teisest foorumist jäi silma sihuke teemapüstitus:
Tegin huvitava avastuse.Külmade saabudes GC külmalt käivitamine muutus järjest keerulisemaks kuni -6 kraadise "pakasega" enam üldse tööle ei saanudki. Vana hea eetripurk sai siis standardvarustusse lisatud. Olen sõitnud ainult Neste kütusega. Eksperimendi korras panin Statoilis paagi täis ja ennäe imet - käivitus poolest pöördest ja iga ilmaga(-15 kraadi),proovisin ka Lukoili diislit - tulemus sama - pool pööret ja mootor käib. Mõtlesin,siis et äkki miski juhusevärk - tankisin eile taas Nestest kurguni ja hommikul -11 pakasega mitte üks piuks....
Nüüd minul küsimus:kas keegi oskab seda anomaaliat lahti seletada???
Kui lähtuda meedias kajastatud teemadest,siis väidetavalt kõik tanklad justkui võtavad ühest ja samast tünnist oma kütuse...
Kuna antud mootor (Jeep'il kasutatav 2,7 l CDI) on lähisugulane MB jõujaamadega, siis kas keegi on sarnast muret ka MB-l täheldanud? Ning kas MB 2,7 on sama, mis Jeep'i kapoti all elab?
Huvitav on Jeep'iomanike nukkerirooniline tõdemus, et odavam on paigaldada plokisoojendus, kui üritada saada see mootor külmaga käivituma. WDB240, Sina tunned seda Kirja meist enim - kas nad peaksid tulema otsima põhjuseid pihusteist-surveist Kadrinas või ongi Jeep teinud mingi kavala paranduse mootorisse? Silber ütleb, et kõik on OK ja midagi mootoril viga ei ole. Karla jt ei ütle üldse midagi...
Ma soovin, et siit teemast hoitaks eemal kütusekulu aspekt - keskendugem külmkäivitusomadustele, eks.
Mulle tundub see huvitav, kuna just jooksis raadios reklaam, kus Neste kütus olevat Lapis pakastes katsetatud.
Oma huvitatust antud teema suhtes ma ei kinnita ega lükka ümber.
Tegin huvitava avastuse.Külmade saabudes GC külmalt käivitamine muutus järjest keerulisemaks kuni -6 kraadise "pakasega" enam üldse tööle ei saanudki. Vana hea eetripurk sai siis standardvarustusse lisatud. Olen sõitnud ainult Neste kütusega. Eksperimendi korras panin Statoilis paagi täis ja ennäe imet - käivitus poolest pöördest ja iga ilmaga(-15 kraadi),proovisin ka Lukoili diislit - tulemus sama - pool pööret ja mootor käib. Mõtlesin,siis et äkki miski juhusevärk - tankisin eile taas Nestest kurguni ja hommikul -11 pakasega mitte üks piuks....
Nüüd minul küsimus:kas keegi oskab seda anomaaliat lahti seletada???
Kui lähtuda meedias kajastatud teemadest,siis väidetavalt kõik tanklad justkui võtavad ühest ja samast tünnist oma kütuse...
Kuna antud mootor (Jeep'il kasutatav 2,7 l CDI) on lähisugulane MB jõujaamadega, siis kas keegi on sarnast muret ka MB-l täheldanud? Ning kas MB 2,7 on sama, mis Jeep'i kapoti all elab?
Huvitav on Jeep'iomanike nukkerirooniline tõdemus, et odavam on paigaldada plokisoojendus, kui üritada saada see mootor külmaga käivituma. WDB240, Sina tunned seda Kirja meist enim - kas nad peaksid tulema otsima põhjuseid pihusteist-surveist Kadrinas või ongi Jeep teinud mingi kavala paranduse mootorisse? Silber ütleb, et kõik on OK ja midagi mootoril viga ei ole. Karla jt ei ütle üldse midagi...
Ma soovin, et siit teemast hoitaks eemal kütusekulu aspekt - keskendugem külmkäivitusomadustele, eks.
Mulle tundub see huvitav, kuna just jooksis raadios reklaam, kus Neste kütus olevat Lapis pakastes katsetatud.
Oma huvitatust antud teema suhtes ma ei kinnita ega lükka ümber.