24-01-2012, 09:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2012, 10:01 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Nii oleks loomulikult parem, kuid siis peaks olema suuremad keretööd käsil!
Kuid ilma eriti lammutamata... Pannakse seda mastiksi. Kas ennem ei oleks targem roosteseid kohti alt eemaldada? Piisab lihtsalt traatharjast?
Miks põhjaga üldse tegeleda? See on väga hea küsimus
Ma ainult sellepärast, et vanasti tehti nii ja ma tean, et mõned inimesed käivad mõnel aastal ikka ja jälle seda põhja mastiksiga määrimas.
Samas järelemõldes,tundub sul päris õigus olema. Korrosiooni vastu on seal kaitsekiht nagunii juba tehase poolt olemas ja see pindmine roostekiht ei tee seal midagi, ennem roostetavad tiivad ja muud keredetailid läbi. Ma arvan mul rahu majas
Kuid ilma eriti lammutamata... Pannakse seda mastiksi. Kas ennem ei oleks targem roosteseid kohti alt eemaldada? Piisab lihtsalt traatharjast?
Miks põhjaga üldse tegeleda? See on väga hea küsimus

Samas järelemõldes,tundub sul päris õigus olema. Korrosiooni vastu on seal kaitsekiht nagunii juba tehase poolt olemas ja see pindmine roostekiht ei tee seal midagi, ennem roostetavad tiivad ja muud keredetailid läbi. Ma arvan mul rahu majas
