23-01-2012, 09:55 PM
Selle savi all peeti silmas, et silikoonpuxide puhul pole vahet, mis asendis kinni keerad, kuna selle puhul tegu sisuliselt kuulliigendiga mitte niivõrd puxiga.
Puxide kohapealt soovitan pöörduda pädevasse remonditöökotta (soovitavalt MB-dele spetsialiseerunud), kus vaadataxe veermik üle, millised puxid võixid vahetust vajada. Seeärel kui selgub, et puxid on korras vaheta vedrud ära ja mine kohe sillastendi, kuna kõrgemate vedrudega olex ka silla geomeetria tarvis uuesti paika keerata. Seal võid lasta neil ka õõtsa poldid korra lahti keerata, et puxidelt pinge maha saada ja seejärel uuesti kinni keerata.
Mis õõtsa poltidesse puutub, siis soovitan poltide otsad, kus keere paistab, traatharjaga puhtax hõõruda ja enne tööde algust mitmel päeval roostesurmaga (detailide eraldusõli, mitte roostemuundur) neid leotada, kuna need võivad üsna kinni olla roostetanud. Ka siis jääb teatav võimalus, et polt puxi sisse kinni roostetanud ja silla reguleerimise käigus poolex võib minna.
Puxide kohapealt soovitan pöörduda pädevasse remonditöökotta (soovitavalt MB-dele spetsialiseerunud), kus vaadataxe veermik üle, millised puxid võixid vahetust vajada. Seeärel kui selgub, et puxid on korras vaheta vedrud ära ja mine kohe sillastendi, kuna kõrgemate vedrudega olex ka silla geomeetria tarvis uuesti paika keerata. Seal võid lasta neil ka õõtsa poldid korra lahti keerata, et puxidelt pinge maha saada ja seejärel uuesti kinni keerata.
Mis õõtsa poltidesse puutub, siis soovitan poltide otsad, kus keere paistab, traatharjaga puhtax hõõruda ja enne tööde algust mitmel päeval roostesurmaga (detailide eraldusõli, mitte roostemuundur) neid leotada, kuna need võivad üsna kinni olla roostetanud. Ka siis jääb teatav võimalus, et polt puxi sisse kinni roostetanud ja silla reguleerimise käigus poolex võib minna.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!