11-10-2006, 05:55 PM
Oman W124 4matic`t! Olen rahul! Nelivedu rakendub jah teatud tingimustel, aga rakendumist peaaegu ei märkagi, peale selle kui lülitub v.kast lukku süttib armatuuris tuli. Paljud ei usu, et selle autoga võib sellistes kohtades sõita kus isegi paljud nn. maasturid hätta jäävad. Kui soovitakse vahest natuke ekstreemsemalt sõitu harrastada siis soovitan tugevama karteri, k. kasti ja v. kasti kaitse põhja paigaldada. Sõitsin enda omal siduri koja ja k.kast põhja(kasti aju) puruks :bash:. Mõningad jupid küll kallimad kui tavalisel kuid sõidu mõnu see on midagi muud. Muidugi oleneb ka sellest palju seda 4 vedu vaja!? Kruusa tee peal ja talvel on lausa lust sõita!:lol: Diagnostika ehk vea otsimine on mul ka selge, keerulist pole midagi. See et mõnel esi differ laiali on võib olla väga paljugi teadmatusest. Neliveolistel autodel peavad rehvid olema kõik ühesugused ja vähemalt iga 20 000 km tuleb esimesed rattad vahetada tagumistega. Transfer case = vahekast.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678