19-01-2012, 02:42 PM
(19-01-2012, 01:08 PM)heiki_p Kirjutas: tegelesin mõned kuud õigete juppide kokkuajamisega, et saaks 2 massi pealt 1 massi peale. Seal on päris mitmeid küsitavusi
Täpsemalt kirjas teemas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=13908&page=3
seal ka pildid 2 mass hoorattast, sidurikorvist ja kettast, mis mul üle jäid.
Üldiselt tuleb tähelepanu pöörata järgmistele asjadele:
1) kast ja selle otsa nuudi hambumine sidurketta hammastega. (mul läks 2,5D kast, pikk võll, 26 hammast nuudil)
2) käigukasti võllipikkus (kas toetub "vända" sees olevale laagrile, või hoorattalaagrile
3) sidurikorvid? (diameeter ja sügavus, 2-mass oli vist 228 kettaga, 1-mass 240, võtsin uue sidurikomplekti poest)
4) Sidurihark!!! (seda viimast mul ei õnnestunud 100% õiget leida, tegin väheke ümber)
5) Hooratta labade arv!!! ja labade kaugus andurist!
aa siis olen ka targem aga imelik küll kuidas mul see asi siis kõik funkas sest mul oli 3,0 132kw ta tavaline hoorattas ja kasti istus küll sinna külge ja siis ja võtsin 2,6 118kw kasti millel oli kahe massiline hoorattas ja see läks ilusti ühepassilisemassilise hoorattaga mootori külge nagu oleks oginaal