18-01-2012, 11:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2012, 12:10 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-01-2012, 10:50 AM)Laur Kirjutas: Kas sellise monstrumi roolimine käib esi ja tagasillas erinevalt? Mingit sünkroonsust küll ei märganud.
Nende TR-klassi masinate puhul ei tea kunagi, kes ja kuidas on lahendanud. Üsna levinud on mõlema silla oma hüdrojagurikangi alla viimine. Hea ühest äärest teise lükata.
(15-01-2012, 04:57 PM)Laur Kirjutas: Häälejärgi on küll "maakera suurune" turbo.
Ülelaaderõhk 150 PSI - seda on rohkem, kui enamusel rehvides... Täpsemalt siis 10 bar. Võite vaid arvata, milline vääne jõuülekannet tabab, kui korstnast hakkab söepulk väljuma
Venamaa on suur riik ja sealne tehnikagi samas mõõtkavas: