15-01-2012, 03:53 PM
(15-01-2012, 11:58 AM)v6sa Kirjutas: Palju seda mustrit ka oli? 4 mm ei ole talvrehv enam! Samas on CVC5 peale üksjagu kurtmist olnud - pidavat olema kehvem, kui CVC3. Minul reaalne võrdluskogemus sama auto all puudub. Esiveolise käkerdise all oli küll kehvem, kui S124 all Samas Michelini selle talve lamell on tuntavalt parema veovõimega, kui CVC3, kuid veidi kehvema külgpidamisega. Ning pidamise kadumine toimub äkki, puudub CVC3e varane hoiatus ja lineaarne käitumine.
Olekski väga imelik, kui hea pidamisega mustriga ning värske naastrehv oleks sama või kehvem, kui keskpärane (seda ka TM rehvitesti andmetel) lamellrehv.
Mis seal salata, tegemist oli tuttuue rehviga Enne seda olid Michelin X-ice lamellid ja need olid suts paremad aga siiski suht jamad, Master pole sugugi kehvem kui mõni brändi naelrehv, peab vaid rehvimüra suhtes silma kinni pigistama
Bavarian Motor Works - not for me