11-01-2012, 02:23 PM
Arvan, et võiksid suhtuda asjasse ettevaatusega.
Nimelt on 202-l huvitav paagisüsteem - kaks paaki, mis on ülevalt ühendatud ja tänu sellele ka kaks andurit. Andurid on ühendatud jadamisi, ehk siis näitavad kahepeale kokku, palju paakides kütust on. Seega võib olla vigane üks või teine andur või siis pigem juhtmestik, mis nendeni viib. Üks andur koos pumbaga asub juhipoolse tagaistuja istme all - ligi saab auto põhja alt. Teine andur asub samas kohas teisel pool.
Kuna paakides kasutusel ka kaks pumpa (põhipump - elektromehhaaniline ja teine pump - ventuuri düüsiga), võib tekkida olukord, mis on üsna tüüpiline 202-le:
Ventuuripump, mille ülesandeks on pumbata pritsest tagasivoolanud kütust ühest paagist teise, et põhipump seda sealt jälle kätte saaks, võib olla purunenud, must või streigib. Siis tekkib olukord, kus tagasivoolanud kütust ei pumbata tagasi ühest paagist (kõrvalistujapoolsest) teise ja teine paak, kus asub põhipump, jääb kuivale. Kui kütust on üle poole paagi, siis voolab ta ise üle teise paaki, aga kui on vähem, siis ei voola.
Seega võib jääda teepeale.
Venturi pumba streikimise põhjusteks võib olla: nõrk kütusesurve (filter umbes, põhipump vigane), saast kütuses (düüs ummistunud) või õhumullid tagasivoolus.
Olen omal nahal tundnud - remontinud.
Nimelt on 202-l huvitav paagisüsteem - kaks paaki, mis on ülevalt ühendatud ja tänu sellele ka kaks andurit. Andurid on ühendatud jadamisi, ehk siis näitavad kahepeale kokku, palju paakides kütust on. Seega võib olla vigane üks või teine andur või siis pigem juhtmestik, mis nendeni viib. Üks andur koos pumbaga asub juhipoolse tagaistuja istme all - ligi saab auto põhja alt. Teine andur asub samas kohas teisel pool.
Kuna paakides kasutusel ka kaks pumpa (põhipump - elektromehhaaniline ja teine pump - ventuuri düüsiga), võib tekkida olukord, mis on üsna tüüpiline 202-le:
Ventuuripump, mille ülesandeks on pumbata pritsest tagasivoolanud kütust ühest paagist teise, et põhipump seda sealt jälle kätte saaks, võib olla purunenud, must või streigib. Siis tekkib olukord, kus tagasivoolanud kütust ei pumbata tagasi ühest paagist (kõrvalistujapoolsest) teise ja teine paak, kus asub põhipump, jääb kuivale. Kui kütust on üle poole paagi, siis voolab ta ise üle teise paaki, aga kui on vähem, siis ei voola.
Seega võib jääda teepeale.
Venturi pumba streikimise põhjusteks võib olla: nõrk kütusesurve (filter umbes, põhipump vigane), saast kütuses (düüs ummistunud) või õhumullid tagasivoolus.
Olen omal nahal tundnud - remontinud.