09-01-2012, 10:42 AM
(09-01-2012, 09:17 AM)stihl Kirjutas: Kuna laiaringiküsimuste puhul on "heaks" kombeks auto aastaarv vastajatele mõistatamiseks jätta, siis P-Tallinna KEK pakub, et tegu vanemat tüüpi (82-89a) eelsüütega.
Ja sellisel asub ainuke temperatuurist sõltuv asi, mis eelsüüteaega vähendaks, releekarbi enda sees.
Viimane, aga asub teatavasti vasaku lonzeronil, mis jääb mootori toodetud soojast suht kaugele.
Ehk siis talvel antakse eelsüüdet alati pea täie rauaga. (kui kapotialune temperatuur tõuseb isegi 0 kraadini, siis 5 kuni 7 sek ikka)
Suvel see aeg väheneb kuni 1sek-ni.
Aasta on 88 jah. Kuna auto ostsin suvel ja enne sellisega talvel sõitnud ei ole, siis tekkiski hämming, et suvel sooja mootoriga ei andud eelsüüdet ja nüüd talvel annab. Ise arvasin, et ventika temp. andurist tuleb ka info eelsüüte releele, aga testriga seda ei tuvastanud jah. Selgeks sai veel see, et ventika temp andur õhtal ja ka ventika magnetsidur. Oskab keegi öelda, mis seal magnetsiduril juhtub, et oma töölepingu lõpetab? Peaks ju nagu suht lollikindel värk olema.