06-01-2012, 11:40 AM
See teema ikka uuematel põlvkondadel peal: 210, 202, 208 163 140 tagumiseotsa mudelid kaasaarvatud,. Päris uutel jälle ühe klemmiline konn või siis juba täitsa ilma lülitita. Täitsa ilma olen kohanud 163 tagumise otsa masinaid.
Aga point on lihtne:
Kaks paari kontakte on lülitis ja need peavad toimima teineteisele vastakuti.
1 kontakt on taga P.tulede põletamiseks( mida näeb ka loomulikult ABS-i aju
2 kontakt on piduri vajutus info otse ABS-i ajule
pedaal on null asendis
1= 0V
2=12V
Pedaali on vajutatud asendis
1=12V
2=0V
Kuna aju näeb mõlemat,, siis sealt ebaloogikat nähes kukub ta karjuma.
Tavaliselt läheb katki Nr.2 kontakt,ehk see see ahel on pidevalt 0V. Peab aga puhkeasendis olema pidevalt 12V . Sealt see pidurivajutuse ja käivituse diagnostikaalgeline mõte tekkiski, et nii vast kõige kergem viga lokaliseerida. Eelinfo oli ju ,et pidurituled töötavad .Järelikult kontakt Nr.1 on korras.
Aga point on lihtne:
Kaks paari kontakte on lülitis ja need peavad toimima teineteisele vastakuti.
1 kontakt on taga P.tulede põletamiseks( mida näeb ka loomulikult ABS-i aju
2 kontakt on piduri vajutus info otse ABS-i ajule
pedaal on null asendis
1= 0V
2=12V
Pedaali on vajutatud asendis
1=12V
2=0V
Kuna aju näeb mõlemat,, siis sealt ebaloogikat nähes kukub ta karjuma.
Tavaliselt läheb katki Nr.2 kontakt,ehk see see ahel on pidevalt 0V. Peab aga puhkeasendis olema pidevalt 12V . Sealt see pidurivajutuse ja käivituse diagnostikaalgeline mõte tekkiski, et nii vast kõige kergem viga lokaliseerida. Eelinfo oli ju ,et pidurituled töötavad .Järelikult kontakt Nr.1 on korras.