05-01-2012, 10:29 PM
Peale pikka remondis olekut ja mootori mahavõtmist (pildid ja jutt http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22826&page=3 ) on järg jõudnud käigukastini. Eelnevalt oli esinenud mõni kord probleeme 3-4 vahetus, kuid see jäi pigem trossi pärusmaaks.
Igaljuhul peale mootori mahavõtmist vahetab käike ainult viimasel hektel. See tähendab, et 2-3 vahetus toimub ~60 km/h pealt ning kui mälu ei peta 3-4 jäi ~90 km/h vahemikku. Käigukasti tross on reguleeritud ning lahti ühendades (peaks vahetama käigud võimalikud kiirelt üles) jääb efekt samaks, ainult et kohalt stardib teise käiguga. Õli tase on samuti kontrollitud ning lekked peatatud. Käigukasti õli koos filtriga on vahetatud 15-25 tuhat km tagasi ning vähemalt silmaga paistis õli olevat ''värske'' - niipalju kui seda kannatab nii kontrollida.
Ehk on kellelgi kokkupuudet sarnase probleemiga olnud?
Ette tänades
Igaljuhul peale mootori mahavõtmist vahetab käike ainult viimasel hektel. See tähendab, et 2-3 vahetus toimub ~60 km/h pealt ning kui mälu ei peta 3-4 jäi ~90 km/h vahemikku. Käigukasti tross on reguleeritud ning lahti ühendades (peaks vahetama käigud võimalikud kiirelt üles) jääb efekt samaks, ainult et kohalt stardib teise käiguga. Õli tase on samuti kontrollitud ning lekked peatatud. Käigukasti õli koos filtriga on vahetatud 15-25 tuhat km tagasi ning vähemalt silmaga paistis õli olevat ''värske'' - niipalju kui seda kannatab nii kontrollida.
Ehk on kellelgi kokkupuudet sarnase probleemiga olnud?
Ette tänades