29-12-2011, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2011, 12:58 PM ja muutjaks oli stihl.)
Väga lihtne: pakud audiomanikule välja, et lähme teeme Revalis ostueelse kontrolli.
Tund aega audi esinduse tööd kinni maksta vast rahakotti ei tapa.
Ja saadki vastused, kas on keritud, kas airbägide ajud suhtlevad jne.
Kui audiomanik pole lihtsalt nõus või tal "pole aega sellise jamaga tegeleda", saad tasuta teada, et tegu on peapealekäinud ja pool milkut sõitnud käsitööndusliku isendiga...
P.S. see nukkvõllijama oli vanadel V6-diislitel, mis tänaseks juba 10a tagasi tehase poolt korda tehtud.
Pealegi, 2,0 peaks R4 olema.
P.S. Miskipärast arvan, et õige see asi ei ole. Sest mis sunnib heas korras ja keskmisest väiksema läbisõiduga üliökonoomset rahvaautot, mida on väga lihtne müüa, vahetama sellise harulduse vastu? (Ainuke võimalus, et Lorinser saksa viia ja seal 20k-ga maha müüa....)
Tund aega audi esinduse tööd kinni maksta vast rahakotti ei tapa.
Ja saadki vastused, kas on keritud, kas airbägide ajud suhtlevad jne.
Kui audiomanik pole lihtsalt nõus või tal "pole aega sellise jamaga tegeleda", saad tasuta teada, et tegu on peapealekäinud ja pool milkut sõitnud käsitööndusliku isendiga...
P.S. see nukkvõllijama oli vanadel V6-diislitel, mis tänaseks juba 10a tagasi tehase poolt korda tehtud.
Pealegi, 2,0 peaks R4 olema.
P.S. Miskipärast arvan, et õige see asi ei ole. Sest mis sunnib heas korras ja keskmisest väiksema läbisõiduga üliökonoomset rahvaautot, mida on väga lihtne müüa, vahetama sellise harulduse vastu? (Ainuke võimalus, et Lorinser saksa viia ja seal 20k-ga maha müüa....)