26-12-2011, 12:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2011, 12:45 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Selge, tänud. Kahjuks vanem kui 2001 on minu jaoks oma vanamoodsa sisuga vastuvõetamatu.
Kui proovisõitu minna tegema siis kuidas neid diffrilukke kontrollitakse-nagu ühest youtube-i videost nägin siis neil 2 astet-oranzh (standby?) ja punane (locked?). Kas nende lülitamiseks peab auto seisma (kast P-rezhiimil olema?). Tagumine lukustab siis tagasilla ehk tekib tagavedu? Esimene ka esisilla ehk tekib 4-vedu? Aga mida keskmine teeb? Ja mida see HIGH/LOW tähendab-HIGH tavasõidul ja LOW maastikul? Pole varem maasturit omanud.
Kus oleks mõistlik lasta auto üle kontrollida (CO2 jne)-kas Lesvenis vajalik elektroonika olemas? Nagu aru saan siis 400CDI mootoril koguni 2 turbot?
Kas talvel oleks mõttekas hoida soojas garaazhis (mäletan Rolzi pihustiprobleeme mis tekkisid vist tänu külmale?)-samas peale soolalörtsi sooja garaazhi sõita pole ju eriti soovitatav?
Kui proovisõitu minna tegema siis kuidas neid diffrilukke kontrollitakse-nagu ühest youtube-i videost nägin siis neil 2 astet-oranzh (standby?) ja punane (locked?). Kas nende lülitamiseks peab auto seisma (kast P-rezhiimil olema?). Tagumine lukustab siis tagasilla ehk tekib tagavedu? Esimene ka esisilla ehk tekib 4-vedu? Aga mida keskmine teeb? Ja mida see HIGH/LOW tähendab-HIGH tavasõidul ja LOW maastikul? Pole varem maasturit omanud.
Kus oleks mõistlik lasta auto üle kontrollida (CO2 jne)-kas Lesvenis vajalik elektroonika olemas? Nagu aru saan siis 400CDI mootoril koguni 2 turbot?
Kas talvel oleks mõttekas hoida soojas garaazhis (mäletan Rolzi pihustiprobleeme mis tekkisid vist tänu külmale?)-samas peale soolalörtsi sooja garaazhi sõita pole ju eriti soovitatav?