24-12-2011, 05:24 PM
Ei tea mida tegi elektrik kaks nädalat, ju ei olnud pädev mees.
Olen vahetanud M104 OEM603 vastu.
Pole mingit vajadust vahetada kogu juhtmestikku, asjatu vaev.
Vaheta ainult mootori juhtmestik, saab lahti võtta pistikust, pistik on kaitsmekarbi põhjas. Vaja juurde vedada armatuurini ainult hõõgküünalde märguande tuli ja kaitsmekarbini tahoka signaal.
Tahokas tuleb panna diisli oma, ülejäänud kellad võivad samad jääda.
Kui on ka ökonomaiseri seier, siis sinna võid ühendada vaakum toru külge, siis näitab ka "midagi"
Paak jäi mul sama, võid ainult vahetada paagi sõela, diisli oma peaks jämedam olema ja tuleb teha bensu torule üleminek peenema peale, kasutasin ehitus poes müüdavaid vase liitmike, lihtne ja odav.
Mingid ühendused tuleb teha ka ülepinge kaitsme all, pole täpselt enam meeles, midagi keerulist polnud.
Kogu töö üksi peale tööaega tehes, koos mootori vahetusega ei läinud kahte nädalat.
Olen vahetanud M104 OEM603 vastu.
Pole mingit vajadust vahetada kogu juhtmestikku, asjatu vaev.
Vaheta ainult mootori juhtmestik, saab lahti võtta pistikust, pistik on kaitsmekarbi põhjas. Vaja juurde vedada armatuurini ainult hõõgküünalde märguande tuli ja kaitsmekarbini tahoka signaal.
Tahokas tuleb panna diisli oma, ülejäänud kellad võivad samad jääda.
Kui on ka ökonomaiseri seier, siis sinna võid ühendada vaakum toru külge, siis näitab ka "midagi"
Paak jäi mul sama, võid ainult vahetada paagi sõela, diisli oma peaks jämedam olema ja tuleb teha bensu torule üleminek peenema peale, kasutasin ehitus poes müüdavaid vase liitmike, lihtne ja odav.
Mingid ühendused tuleb teha ka ülepinge kaitsme all, pole täpselt enam meeles, midagi keerulist polnud.
Kogu töö üksi peale tööaega tehes, koos mootori vahetusega ei läinud kahte nädalat.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans